עגלות בארצות הברית

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

עגלות בארצות הבריתעגלות בארצות הברית

עבודה בעגלות היא אחת העבודות הנפוצות ביותר בקרב ישראלים צעירים בחול בכלל ובארצות הברית בפרט. ארצות הברית, מדינת החלומות של ישראלים רבים, הפכה מזמן למוקד מבוקש מאוד עבור עבודות מזדמנות ועבודה בעגלות הפכה למרכזית בהן. מהי עבודה בעגלות בארצות הברית ומה היתרונות שלה? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מדוע כדאי לעבוד בעגלות בארצות הברית?

ארצות הברית היא פדרציה ורפובליקה חוקתית המורכבת מ-50 מדינות. ארצות הברית מתפרשת על פני שטחים ענקיים והיא הפכה ליעד מבוקש בקרב ישראלים רבים ויש לכך סיבות רבות. 

מבחינת משכורת, הדולר שווה פי 3 מהשקל, כך שניתן להרוויח בתקופות קצרות בארצות הברית משכורות גבוהות מאוד ולחזור איתן לארץ. הדבר מעניין בעיקר חיילים משוחררים וסטודנטים בחופשות סמסטר שמחפשים להרוויח הרבה כסף בזמן קצר. 

כמו כן, בארצות הברית מדברים בשפה האנגלית. רוב הישראלים שולטים בשפה האנגלית ברמה בסיסית כך שרובם מצליחים להתנהל בקלות ברחבי ארצות הברית. כמו כן, בעבודות שמצריכות תקשורת עם הלקוח הכרחי לדעת את השפה ובמדינות רבות בעולם לא דוברים אנגלית, כך שלארצות הברית יש יתרון מהבחינה הזו. 

סיבה נוספת שהפכה את ארצות הברית למבוקשת כל כך זה היעדים בה והיעדים שקרובים אליה. רבים מהצעירים שטסים לעבודה בארצות הברית מתכננים להמשיך אחר כך לטייל. רבים מהם מטיילים בתוך ארצות הברית ואז ממשיכים למדינות של מרכז ודרום אמריקה. כך הם יכולים לחסוך טיסות ולעבור את הגבולות במעברים קרקעיים ולהנות מטיולים ומחוויות מיוחדות ומאתגרות במיוחד. 

מהי עבודה בעגלות בארצות הברית?

עבודה בעגלות היא בעצם עבודת מכירות. העגלות הן מעין דוכנים ניידים הממוקמים במגוון מרכזים מסחריים גדולים ברחבי ארצות הברית, כאשר המרכזיים בהם יהיו קניונים בערים הגדולות. 

העובדים בעגלות למעשה מוכרים מגוון מוצרים שונים כאשר המרכזיים בהם הם מוצרי קוסמטיקה שונים. בין מוצרים אלה הנפוצים הם תכשירים תוצרת ים המלח ביניהם סבונים, קרמים, מסכות פנים וגוף ועוד. 

עבודה בעגלות לא מצריכה ניסיון תעסוקתי כלל, לכן חיילים משוחררים פונים לעבודה זו. ברוב המקרים לפני תחילת העבודה העובדים יעברו הכשרה קצרה בה ילמדו על המוצרים הנמכרים ועל הדרכים הטובות ביותר למכור אותם. כמו כן, במסגרת ההכשרה תקבלו הסבר על המוצרים באנגלית ושאלות נפוצות ואת התשובות עליהן. כך תוכלו לתקשר עם הלקוחות ולהעניק להם שירות גם בלי שליטה ברמה גבוהה בשפה האנגלית, אלא מספיקה רמה בסיסית של השפה האנגלית. 

 

מתי עובדים בעבודה בעגלות בארצות הברית?

התשובה היא תמיד. כמעט אין תקופה שלא מחפשים בה עובדים לעבודה בעגלות במגוון מדינות ברחבי העולם. לכן למעשה השאלה תלויה בכם. אם יש לכם חופשת סמסטר בקיץ ואתם רוצים לטוס לחודש וחצי להרוויח קצת כסף תוכלו לעשות זאת. כמו כן, העובדה שאין צורך בניסיון תעסוקתי כלשהי מאפשרת לכם לטוס בכל מצב, אפילו לפני צבא. 

עם זאת, יש שתי תקופות במהלך השנה בהן יש עדיפות לעבודה זו. תקופות אלה הן התקופות בהן המכירות נמצאות בשיא וכמובן אלה תקופת חג המולד ותקופת הקיץ. מי שטס לעבודה בעגלות בתקופות אלה יוכל למכור מוצרים רבים ולהגיע למשכורות גבוהות מאוד. 

מה היתרונות של עבודה בעגלות בארצות הברית?

  • משכורת- עבודה בעגלות בחול היא עבודה במכירות. כמו כל עבודה במכירות גם בעגלות המשכורת מתבססת על עמלת מכירות. כלומר, המשכורת תלויה בכם- ככל שתמכרו יותר כך גם תרוויחו יותר. אם אתם סטודנטים שטסים לחודש להרוויח כסף ותהיו חדורי מטרה תוכלו להגיע לסכומים גבוהים מאוד בחודש. כמו כן, קחו בחשבון שקיימות חברות של עבודה בעגלות שמציעים גם משכורת בסיס בנוסף למכירות. 
  • מקום מגורים- אחד היתרונות הבולטים ביותר בעבודה בעגלות הוא העובדה שהעובדים מקבלים דירה. בדרך כלל הדירה תהיה על חשבון המעסיק ובמקרים אחרים במחיר מסובסד. מדובר ביתרון משמעותי משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא שעל ידי קבלת דירה אתם יכולים להימנע מכאב הראש של חיפוש דירה במדינה זרה. בין אם אתם בארץ ובין אם אתם באותה המדינה קשה מאוד למצוא דירה שתענה על הצרכים שלכם (שכר דירה שפוי, דירה נעימה, קרוב למקום העבודה ועוד). הסיבה השניה היא חיסכון בכסף. גם על מלונות במהלך חיפוש הדירה וגם על שכר הדירה שברוב המקרים יהיה נמוך מאוד או על חשבון המעסיק. 
  • טיסות- ברוב המקרים, המעסיק מעניק לעובדים בעגלות טיסות על חשבונו או במחיר מסובסד. כך ניתן לחסוך כסף על הטיסה למדינה לפני תחילת העבודה. 
  • הסעה משדה התעופה- בדרך כלל העובדים מקבלים הסעה משדה התעופה לדירת המגורים וחזור ממנה. 
  • רכב- כחלק מתנאי ההעסקה שלכם, תקבלו רכב צמוד לשימושכם ולשימושם של שאר העובדים, בזמן השהות בחו"ל. 
  • סביבת עבודה צעירה- עבודה בעגלות מיועדת בעיקר לצעירים ללא ניסיון תעסוקתי שרוצים להרוויח משכורות גבוהות ולגור תקופה בחו"ל. ברוב המקרים העובדים יהיו חיילים משוחררים או סטודנטים. רוב העובדים בעגלות הם חבר'ה צעירים, כך שניתן להנות גם מסביבת עבודה צעירה וכיפית. 

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>