הצעות עבודה בדובאי

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

הצעות עבודה בדובאיהצעות עבודה בדובאי

דובאי היא אחת משבע האמירויות המרכיבות את איחוד האמירויות. בעבר, דובאי הייתה כפר דייגים פשוט ועם השנים הפכה לאחד מיעדי התיירות הבולטים ביותר במזרח התיכון. דובאי משלבת חיי תענוגות, יוקרתיות, ייחודיות, נופים מדבריים, חופים עוצרי נשימה, אטרקציות שונות ומגוונות, מסעדות מצוינות ועוד כל כך הרבה אפשרויות. חולמים על עבודה בדובאי? אתם לא לבד. 

 

הצעות עבודה בדובאי- יתרונות

דובאי, מקום של הזדמנויות בלתי פוסקות. מי שעובר לדובאי בהחלט נהנה ממגוון יתרונות בולטים.  קודם כל, מדובר על ארץ מלאה בהזדמנויות עסקיות. בדובאי תוכלו לפתוח עסק עצמאי, להשקיע בנדל"ן, לעבוד בחברות ההייטק הרבות שנמצאות בה ועוד מגוון רחב של אפשרויות. כמובן שזה תלוי בכם ובניסיון התעסוקתי שלכם. יש עבודות שלא מצריכות ניסיון תעסוקתי כלל כמו עבודה בעגלות או בתחום המלונאות עליהם נפרט בהמשך. אך קיימות מגוון רחב של הצעות עבודה בדובאי לבעלי מקצוע שונים שם יוכלו לצבור ניסיון בעולם העסקים באחת המדינות היוקרתיות בעולם. 

יתרון נוסף בעבודה בדובאי הוא יתרון המיסים. בדובאי לא משלמים מיסים על המשכורת שמרוויחים. כלומר, תוכלו להגיע למשכורות גבוהות במיוחד ולא תאלצו לשלם על כך כלל. כן גם אנחנו רוצים לעבור לדובאי רק בגלל זה. 

עוד יתרון בולט במיוחד בדובאי הוא הגיוון שלה. בדובאי יש אנשים רבים מתרבויות שונות כך שקל להשתלב בה מבחינה חברתית. יש מדינות בעולם בהן אין הרבה מהגרים ואין תרבויות שונות ולכן מרגישים את הפער בין המקומיים לחיצוניים. בדובאי תוכלו להשתלב בקלות ולהנות  מחוויה חברתית ומהנה בנוסף. 

וכמובן לא נוותר על האטרקציות בה. בדובאי יש מגוון רחב מאוד של אטרקציות ופעילויות. במידה ותעברו לדובאי אתם תוכלו להנות משלל אפשרויות ומחיים מגוונים וכיפיים במיוחד. למעשה תמיד תמצאו מה לעשות. בדובאי אין צנזורה בטלוויזיה, אין בעיה של אינטרנט, יש מגוון פארקי מים, גני ילדים, גנים קסומים ועוד אפשרויות רבות ומגוונות.

יש לקחת בחשבון כי בכל זאת דובאי היא מדינה מוסלמית. כלומר, יש הגבלות מסוימות מבחינת לבוש ולפעמים ישראלים יכולים  לחוש בעוינות במקרים מסוימים. 

הצעות עבודה בדובאי בעגלות

עבודה בעגלות בחוץ לארץ היא העבודה המושלמת למי שרוצה להרוויח כסף טוב בזמן קצר ולא להתחייב. 

למי שלא יודע, עבודה בעגלות היא בעצם עבודה במכירות. העגלות הן מעין דוכנים ניידים הממוקמים במרכזים מסחריים גדולים. בעגלות נמכרים מגוון מוצרים שונים מעולם הקוסמטיקה כאשר המרכזיים בהם הם תכשירים תוצרת ים המלח כמו סבונים, מלחי אמבט, מסכות פנים וגוף ומכשירים חשמליים כמו מחליקים, פאנים, מסלסלי שיער ועוד. הצפויים לעבוד בעגלות עוברים הכשרה קצרה בה ילמדו על המוצרים ועל הדרכים הטובות ביותר למכור אותם. 

מדוע כדאי לעבוד בעגלות?

  • תנאים- העובדים בעגלות מקבלים תנאים מצוינים. כחלק מהתנאים העובדים מקבלים דירת מגורים להם ולשאר העובדים בעגלה. ברוב המקרים הדירה תהיה על חשבון המעסיק או במחיר סמלי. בנוסף, העובדים מקבלים רכב צמוד על מנת להתנייד בקלות במהלך שהותם במדינה הזרה. בחלק מהמקרים גם הטיסות הלוך וחזור יהיו על חשבון המעסיק או במחיר מסובסד. 
  • סביבת עבודה מהנה- רוב העובדים בעגלות בארצות הברית, הם חבר'ה צעירים, אחרי צבא או במהלך תואר. כך העובדים בעגלות נהנים מסביבת עבודה מהנה, צעירה וחווייתית. 
  • משכורת- עגלות היא עבודה במכירות כפי שציינו. לכן, המשכורת בעבודה זו מתבססת על עמלת מכירות. כלומר, ככל שתמכרו יותר כך גם תרוויחו יותר. מסיבה זו ניתן להגיע למשכורות גבוהות במיוחד. 

 

הצעות עבודה בדובאי בתחום המלונאות

תחום המלונאות הוא תחום רחב מאוד שמצריך אנשים רבים לאיוש תפקידים שונים. במלונות ניתן להרוויח משכורות יפות ולהנות מתנאים טובים. 

  • פקיד קבלה- פקיד הקבלה הוא למעשה הפנים של בית המלון. עבודה במשמרות, כולל לילות. עבודה שדורשת ייצוגיות ותודעת שירות ברמה גבוהה מאוד. בתור פקידי קבלה עליכם לדאוג לצרכים השונים של אורחי המלון, לבצע צ'ק אין וצ'ק אאוט, לתת מענה טלפוני לאורחי המלון בכל שעה ביום. 
  • נער שירות (בל בוי)- עבודה פיזית המצריכה יכולת להרים משאות כבדים. בתור נערי שירות תפקידכם העיקרי הוא לסחוב את מזוודות אורחי בית המלון השונים לחדריהם. 
  • ברמנים- הברמנים צריכים להיות בקיאים בסוגי האלכוהול המוגשים בבר, בשיטות המזיגה השונות, בהכנת קוקטיילים שונים. ברמנים צריכים להיות אדיבים וסבלנים. לרוב עדיפות לברמנים שעברו קורס ברמנים.
  • מציל בבריכה- תקופת הקיץ היא התקופה בה הבריכה תהיה פעילה מרבית שעות היום ולכן בתקופה זו דרושים מצילים רבים. בעבודה זו ידרשו מצילים שעברו קורס מצילים.
  • עובדי חדר אוכל ומלצרים- עובדי חדר האוכל בעצם אחראים על כל מה שקשור לחדר האוכל. סידורו, בקיאות באוכל המוגש לאורחי בית המלון, מילוי אוכל חדש במידה וחסר, לעתים תאלצו להגיש אוכל לצלחות האורחים. בבתי מלון מסוימים יש גם מלצרים בחדר האוכל.
  • עובדי מטבח- אם אתם אנשי מטבח תוכלו למצוא את עצמכם במטבח בית המלון. עבודה טובה עבור טבחים שמחפשים לצבור ניסיון במטבח. 

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>