עבודה בחו"ל ללא ניסיון

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

עבודה בחו"ל ללא ניסיוןעבודה בחו"ל ללא ניסיון

חולמים על עבודה בחו"ל אך פוחדים שאין לכם ניסיון לשם כך? אין לכם מה לדאוג. עבודה בחו"ל ללא ניסיון היא בהחלט אפשרית, והיא גם יכולה להיות מתגמלת מאוד ורווחית. ריכזנו עבורכם מספר דוגמאות לעבודות שונות שאינן דורשות ניסיון תעסוקתי מיוחד.

 

עבודה בחו"ל ללא ניסיון במכירות

כמובן, העבודה הנפוצה ביותר בקרב הישראלים היא עבודה בעגלות. בשביל לעבוד בעגלות בחו"ל אין צורך בניסיון תעסוקתי כלשהו, צריך בעיקר רצון להצליח. 

העגלות הן מעין דוכנים ניידים הממוקמים במרכזים מסחריים גדולים בערים הגדולות ברחבי העולם. בעגלות נמכרים מוצרים שונים כאשר המרכזיים בהם הם מוצרי קוסמטיקה תוצרת ים המלח ביניהם קרמים, סבונים, מסכות פנים וגוף ועוד. 

לפני תחילת העבודה, העובדים יעברו הכשרה קצרה בה ילמדו על המוצרים שימכרו ועל הדרכים הטובות ביותר למכור אותם. כמו כן, במהלך ההכשרה העובדים יקבלו שאלות ותשובות נפוצות בשפה האנגלית כך שיוכלו להתאמן עליהם לפני המפגש עם הלקוחות.

בעבודה בעגלות המשכורת מבוססת על עמלת  מכירות. כלומר, אתם שולטים במשכורת שלכם. ככל שתמכרו יותר כך גם תרוויחו יותר. בצורה כזו אנשים מרוויחים משכורות גבוהות מאוד בעבודה זו. שימו לב שהתקופות הטובות ביותר לעבודה בעגלות הן תקופת חג המולד ותקופת הקיץ בהן המכירות בשיא. 

כמו כן, תוכלו למצוא באירופה בעיקר, עבודה במכירות של ציורי שמן מדלת לדלת. גם בעבודה זו לא דרוש ניסיון תעסוקתי. מתאים לאנשים שפחות אוהבים לעמוד בקניון כל היום, ואוהבים ליצור קשר אישי יותר עם הלקוח. בעבודה כזו יש גם אפשרות קידום.

עבודה בחו"ל ללא ניסיון בעבודת כפיים

בעבודות הכפיים השונות אין צורך בניסיון תעסוקתי. עבודה כזו מצריכה בעיקר יכולת פיזית ונכונות לעבודה קשה. עבודות כפיים מתחלקות לסוגים שונים-

עבודה בחקלאות- קטיף, הקמת חממות, תחזוקת בריכות אקולוגיות ועוד. נפוץ במיוחד באוסטרליה, אך ניתן למצוא במקומות נוספים בעולם. 

עבודה בהובלות- דרישה לעובדים בעלי רישיון נהיגה ויכולת לסחוב משקלים כבדים. 

עבודה במנעולנות- פריצת מנעולים, החלפת מנעולים ועוד. בדרך כלל מצריך הכשרה. 

אלה העבודות המרכזיות אך מלבדן ניתן למצוא גם עבודות כפיים לדוברי עברית בגינון, שיפוצים, ניקוי שטיחים ועוד. 

 

עבודה בחו"ל ללא ניסיון בקהילות היהודיות

עבודה נוספת שאינה דורשת ניסיון תעסוקתי היא עבודה בקהילות היהודיות ברחבי העולם. ברחבי העולם קיימות קהילות יהודיות רבות וגדולות מאוד. קהילות אלה מחפשות ישראלים יהודים צעירים על מנת שיעבדו עם ילדי וחברי הקהילה. במסגרת העבודה הזו מקובל לקבל מגורים, ארוחות ותנאים סוציאליים מצוינים, מה שמוזיל את עלויות המחייה משמעותית. גם באופן אישי זו עבודה מתגמלת, שכן אתה זוכה להשפיע ולהיות עם ילדים רבים. עבודה מתגמלת ורווחית שלא דורשת ניסיון בכלל.

עבודה בקהילות היהודיות יכולה לכלול מגוון אפשרויות-

  • טיפול- עבודה כמטפלת (נאני/ או-פר). בעיקר נשים. 
  • חינוך- בקהילות היהודיות מחפשים ללמד את הילדים עברית, מנהגים יהודיים, את לוח השנה העברי, חגים, ציונות ועוד. 
  • עבודה במוסדות- בתי כנסת, מועדונים, תנועות נוער ועוד מוסדות יהודיים מחפשים ישראלים צעירים לעבוד עם חברי הקהילה. 

 

עבודה בחו"ל ללא ניסיון בשירות לקוחות

במדינות רבות ברחבי העולם, יש מוקדי שירות לקוחות רבים של חברות גדולות כמו מותגי אופנה, חברות סלולר ואפילו פייסבוק או גוגל. במוקדים אלה מעניקים שירות למגוון לקוחות ברחבי העולם ומחפשים עובדים רבים ללא ניסיון תעסוקתי מיוחד. ברוב המקרים, לא משתלם לחברות להקים מוקדים במדינות להן מעניקים שירות ולכן מעדיפים להעסיק עובדים מהמדינות הללו.  

שירות לקוחות היא עבודה שמצריכה תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד. על העובדים בעבודה כזו להיות סבלניים, נעימים, לתת מענה על שאלות וטענות ולהסביר ללקוחות את מה שרוצים ומבקשים. מהסיבה הזאת, החברות מעדיפות להעסיק עובדים ישראלים שדוברים עברית שפת אם, על מנת שיוכל להעניק שירות יעיל וטוב גם ללקוחות מישראל.

עבודה בחו"ל ללא ניסיון במלונאות

תחום המלונאות הוא תחום רחב מאוד שמצריך אנשים רבים ללא ניסיון תעסוקתי מיוחד לאיוש תפקידים שונים. במלונות ניתן להרוויח משכורות יפות וליהנות מתנאים טובים. 

  • פקיד קבלה- פקיד הקבלה הוא למעשה הפנים של בית המלון. עבודה במשמרות, כולל לילות. עבודה שדורשת ייצוגיות ותודעת שירות ברמה גבוהה מאוד. בתור פקידי קבלה עליכם לדאוג לצרכים השונים של אורחי המלון, לבצע צ'ק אין וצ'ק אאוט, לתת מענה טלפוני לאורחי המלון בכל שעה ביום. 
  • נער שירות (בל בוי)- עבודה פיזית המצריכה יכולת להרים משאות כבדים. בתור נערי שירות תפקידכם העיקרי הוא לסחוב את מזוודות אורחי בית המלון השונים לחדריהם. 
  • ברמנים- הברמנים צריכים להיות בקיאים בסוגי האלכוהול המוגשים בבר, בשיטות המזיגה השונות, בהכנת קוקטיילים שונים. ברמנים צריכים להיות אדיבים וסבלנים. לרוב עדיפות לברמנים שעברו קורס ברמנים.
  • עובדי חדר אוכל ומלצרים- עובדי חדר האוכל בעצם אחראים על כל מה שקשור לחדר האוכל. סידורו, בקיאות באוכל המוגש לאורחי בית המלון, מילוי אוכל חדש במידה וחסר, לעתים תאלצו להגיש אוכל לצלחות האורחים. בבתי מלון מסוימים יש גם מלצרים בחדר האוכל.
  • עובדי מטבח- אם אתם אנשי מטבח תוכלו למצוא את עצמכם במטבח בית המלון. עבודה טובה עבור טבחים שמחפשים לצבור ניסיון במטבח.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>