עבודה בעגלות בחו"ל

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

עבודה בעגלות היא העבודה הנפוצה ביותר בקרב צעירים שמעוניינים לעבור לחו"ל. תוכלו לבחור לעבוד במגוון מדינות שונות ברחבי העולם, להרוויח משכורות מצוינות ולקבל תנאים מדהימים. מהי עבודה בעגלות בחו"ל ולמה כדאי לעבוד בה? על כך נרחיב במאמר הבא.

מהי עבודה בעגלות בחו"ל?

עבודה בעגלות היא למעשה עבודת מכירות. העגלות הן מעין דוכנים ניידים הממוקמים במגוון מרכזים מסחריים גדולים ברחבי העולם. בדרך כלל העגלות יוצבו בקניונים גדולים.

מהעגלות נמכרים מגוון רחב של מוצרים שונים, כאשר המרכזיים בהם יהיו מוצרי קוסמטיקה שונים ומוצרי חשמל. בין מוצרי הקוסמטיקה הנפוצים ביותר יהיו תכשירים שונים תוצרת ים המלח כמו סבונים מיוחדים, קרמים, מסכות פנים וגוף ועוד.

על מנת לעבוד בעגלות בחו"ל אין צורך בניסיון תעסוקתי קודם בעולם המכירות. עם זאת, לפני שתתחילו את העבודה בפועל יהיה עליכם לעבור הכשרה קצרה. בהכשרה למעשה תלמדו על המוצרים השונים שיהיה עליכם למכור ומה השיטות הטובות ביותר למכירתם. בנוסף, למרות שתדברו עם לקוחות במדינות זרות בעיקר בשפה האנגלית, העבודה לא מצריכה שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה. כחלק מההכשרה, תלמדו למכור את המוצר באנגלית ותקבלו מעין טקסט של שאלות ותשובות אותו תאלצו ללמוד בעל פה. כך תוכלו לתקשר עם הלקוחות ולהעניק להם שירות גם בלי לשלוט באנגלית.

לעבוד בעגלות בחו"ל על מנת לחסוך כסף ללימודים

מתי עובדים בעבודה בעגלות בחו"ל?

כמעט תמיד מחפשים עובדים לעגלות שונות ברחבי העולם. לכן, למעשה מתי שתבחרו, תוכלו לטוס למדינה כלשהי ולהתחיל במכירת מוצרים מעגלה. כמו כן, בגלל שאין צורך בניסיון תעסוקתי קודם תוכלו לטוס בכל מצב שתרצו- לפני צבא, אחרי צבא, במהלך חופשות סמסטרים בלימודים ועוד.

יש לקחת בחשבון כי על מנת למקסם את המשכורת מהעבודה ולהצליח למכור הרבה מוצרים, יש תקופות בשנה בהן יש עדיפות לעבודה זו. תקופות אלה הן תקופת הקיץ ותקופת חג המולד. בתקופות אלה יש מכירות רבות, מסיבות שונות (חג המולד הוא חג המתנות ובקיץ יש חופש גדול). לכן, מי שעובד בתקופות אלה יכול להרוויח משכורות גבוהות בלי להתאמץ למכור.

 

היכן עובדים בעבודה בעגלות בחו"ל?

עבודת העגלות מתאפשרת במגוון מדינות ברחבי העולם כולל ארצות הברית, מדינות אירופה השונות ואפילו אוסטרליה. כך למעשה תוכלו לבחור את המדינה המועדפת עליכם. איך בוחרים מדינה?

אם אין לכם העדפה למדינה ספציפית, חשבו מה כדאי לכם מבחינת גורמים שונים-

  • כספית- יש מדינות בהן משכורת המינימום גבוהה יותר מאשר במדינות אחרות כך שאפשר להגיע למשכורות גבוהות מאוד.
  • מזג אוויר- האם אתם רוצים מדינה קרה? מדינה חמה? מה העונה הנוכחית במדינה אליה אתם רוצים לטוס? כל אלה יכולים להשפיע על החוויה שלכם בזמן השהייה בחו"ל.
  • שפה- אם אתם דוברים שפה נוספת מלבד עברית ואנגלית, אולי כדאי לכם לעבור למדינה בה מדוברת אותה שפה, לדוגמא אם אתם דוברי צרפתית אולי כדאי לכם לעבוד בצרפת. כך תוכלו למקסם את המכירות שלכם על ידי תקשורת נוחה ויעילה עם הלקוחות. גם אם אתם יודעים אנגלית ברמה גבוהה, לא תמיד הלקוחות יודעים ולכן, ידיעת השפה שלהם יכולה להוות יתרון מבחינת הגדלת המכירות.
  • טיול- אם אתם רוצים להמשיך לטייל לאחר העבודה, חשבו היכן אתם מעוניינים לטייל ומאיזו מדינה יהיה לכם הכי נוח להמשיך לטיול. לדוגמא, אם אתם רוצים לטייל ברחבי אירופה, אולי כדאי לכם לעבוד באחת המדינות באירופה וממנה להמשיך לטיול.

 

מה היתרונות של עבודה בעגלות בחו"ל?

  • משכורת– עבודה בעגלות בחו"ל מאפשרת להרוויח משכורות גבוהות מאוד. הסיבה לכך היא שהמשכורת מתבססת על עמלתמה היתרונות של עבודה בעגלות בחו"ל מכירות. בצורה זו, ככל שתמכרו יותר המשכורת תעלה. אם תהיו חדורי מטרה בעבודה, תוכלו למכור מגוון רחב של מוצרים וכך להרוויח סכומים גבוהים  מאוד. כמו כן, קיימות חברות של עגלות בחו"ל המעניקות משכורת מינימום בסיסית בנוסף למכירות.
  • טיסות– ברוב המקרים, המעסיק מעניק לעובדים טיסות על חשבונו או במחיר מסובסד. כך תוכלו לחסוך כסף על הטיסה למדינה לפני תחילת העבודה.
  • הסעה משדה התעופה- בדרך כלל אתם תקבלו הסעה משדה התעופה לדירת המגורים וחזור ממנה.
  • מקום מגורים– ברוב המקרים העובדים מקבלים דירת מגורים משותפת של כל העובדים באותה עגלה (בדרך כלל לא יותר מחמישה אנשים), על חשבון המעסיק או במחיר מסובסד. למצוא דירה זו לא משימה קלה בכלל- לא מהארץ ולא מהמדינה עצמה. במידה ולא תמצאו דירה, יהיה עליכם לבזבז סכומים גבוהים על לינה במלונות ובבתי הארחה. לכן, על ידי קבלת דירה, תוכלו לחסוך כאב ראש רב על מציאת דירת מגורים מתאימה ובנוסף לחסוך את המשכורת שלכם ולא לבזבז אותה על שכר דירה או על מלונות.
  • רכב– כחלק מתנאי ההעסקה שלכם, תקבלו רכב צמוד לשימושכם ולשימושם של שאר העובדים, בזמן השהות בחו"ל.
  • סביבת עבודה צעירה– עבודה בעגלות מיועדת בעיקר לצעירים ללא ניסיון תעסוקתי שרוצים להרוויח משכורות גבוהות ולגור תקופה בחו"ל. ברוב המקרים העובדים יהיו חיילים משוחררים או סטודנטים. רוב העובדים בעגלות בחו"ל הם חבר'ה צעירים, כך שניתן להנות גם מסביבת עבודה צעירה וכיפית.

עבודה בעגלותעבודה בעגלות

צעירים רבים אחרי צבא או במהלך חופשות סמסטר מחפשים לעבוד בחו"ל. אחת העבודות הנפוצות ביותר לכך היא עבודה בעגלות. העבודה מתבצעת במגוון רחב של מדינות ברחבי העולם, כך שתוכלו לבחור את המדינה המועדפת עליכם בהתאם למגוון שיקולים. מהי עבודה בעגלות ומה היתרונות שלה? המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

מהי עבודה בעגלות?

עבודה בעגלות בחוץ לארץ היא בעצם עבודת מכירות. העגלות הן מעין דוכנים ניידים הממוקמים במגוון מרכזים מסחריים גדולים ברחבי העולם, כאשר המרכזיים בהם יהיו קניונים בערים הגדולות.  העובדים בעגלות למעשה מוכרים מגוון מוצרים שונים כאשר המרכזיים בהם הם מוצרי קוסמטיקה שונים. בין מוצרים אלה הנפוצים הם תכשירים תוצרת ים המלח ביניהם סבונים, קרמים, מסכות פנים וגוף ועוד. 

עבודה בעגלות לא מצריכה ניסיון תעסוקתי כלל, לכן חיילים משוחררים פונים לעבודה זו. ברוב המקרים לפני תחילת העבודה העובדים יעברו הכשרה קצרה בה ילמדו על המוצרים הנמכרים ועל הדרכים הטובות ביותר למכור אותם. כמו כן, במסגרת ההכשרה תקבלו הסבר על המוצרים באנגלית ושאלות נפוצות ואת התשובות עליהן. כך תוכלו לתקשר עם הלקוחות ולהעניק להם שירות גם בלי שליטה ברמה גבוהה בשפה האנגלית, אלא מספיקה רמה בסיסית של השפה האנגלית. 

מה היתרונות של עבודה בעגלות?

  • משכורת- העבודה בעגלות היא עבודה במכירות. כמו כל עבודה במכירות גם בעגלות המשכורת מתבססת על עמלת מכירות. כלומר, המשכורת תלויה בכם- ככל שתמכרו יותר כך גם תרוויחו יותר. אם אתם סטודנטים שטסים לחודש להרוויח כסף ותהיו חדורי מטרה תוכלו להגיע לסכומים גבוהים מאוד בחודש. כמו כן, קחו בחשבון שקיימות חברות של עבודה שמציעים גם משכורת בסיס בנוסף למכירות. 
  • מקום מגורים- אחד היתרונות הבולטים ביותר בעגלות הוא העובדה שהעובדים מקבלים דירה. בדרך כלל הדירה תהיה על חשבון המעסיק ובמקרים אחרים במחיר מסובסד. מדובר ביתרון משמעותי משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא שעל ידי קבלת דירה אתם יכולים להימנע מכאב הראש של חיפוש דירה במדינה זרה. בין אם אתם בארץ ובין אם אתם באותה המדינה קשה מאוד למצוא דירה שתענה על הצרכים שלכם (שכר דירה שפוי, דירה נעימה, קרוב למקום העבודה ועוד). הסיבה השניה היא חיסכון בכסף. גם על מלונות במהלך חיפוש הדירה וגם על שכר הדירה שברוב המקרים יהיה נמוך מאוד או על חשבון המעסיק. 
  • טיסות- ברוב המקרים, המעסיק מעניק לעובדים בעגלות טיסות על חשבונו או במחיר מסובסד. כך ניתן לחסוך כסף על הטיסה למדינה לפני תחילת העבודה. 
  • הסעה משדה התעופה- בדרך כלל העובדים מקבלים הסעה משדה התעופה לדירת המגורים וחזור ממנה. 
  • רכב- כחלק מתנאי ההעסקה שלכם, תקבלו רכב צמוד לשימושכם ולשימושם של שאר העובדים, בזמן השהות בחו"ל. 
  • סביבת עבודה צעירה- עבודה בעגלות מיועדת בעיקר לצעירים ללא ניסיון תעסוקתי שרוצים להרוויח משכורות גבוהות ולגור תקופה בחו"ל. ברוב המקרים העובדים יהיו חיילים משוחררים או סטודנטים. רוב העובדים בעגלות הם חבר'ה צעירים, כך שניתן להנות גם מסביבת עבודה צעירה וכיפית. 

 

מתי עובדים בעבודה בעגלות?

התשובה היא תמיד. כמעט אין תקופה שלא מחפשים בה עובדים לעבודה בעגלות במגוון מדינות ברחבי העולם. לכן למעשה השאלה תלויה בכם. אם יש לכם חופשת סמסטר בקיץ ואתם רוצים לטוס לחודש וחצי להרוויח קצת כסף תוכלו לעשות זאת. כמו כן, העובדה שאין צורך בניסיון תעסוקתי כלשהי מאפשרת לכם לטוס בכל מצב, אפילו לפני צבא. 

עם זאת, יש שתי תקופות במהלך השנה בהן יש עדיפות לעבודה זו. תקופות אלה הן התקופות בהן המכירות נמצאות בשיא וכמובן אלה תקופת חג המולד ותקופת הקיץ. מי שטס לעבודה בתקופות אלה יוכל למכור מוצרים רבים ולהגיע למשכורות גבוהות מאוד. 

היכן עובדים בעבודה בעגלות?

כפי שציינו קודם, עבודה בעגלות היא אחת העבודות הנפוצות ביותר לישראלים בעולם. כלומר, כמעט בכל מקום תוכלו למצוא עבודה בארצות הברית, במדינות אירופה השונות, במדינות המזרח ואפילו באוסטרליה. אז איך בוחרים לאיזו מדינה לטוס? אם אין לכם העדפה למדינה ספציפית יש מספר קריטריונים שכדאי להתייחס אליהם-

  • משכורת- יש מדינות בהן משכורת המינימום גבוהה יותר מאשר במדינות אחרות. לכן, אם אתם רוצים להרוויח הרבה מהר קחו זאת בחשבון. 
  • מזג אוויר- האם אתם רוצים מדינה קרה? מדינה חמה? מה העונה הנוכחית במדינה אליה אתם רוצים לטוס? קחו את הקריטריונים הללו בחשבון לפני שאתם טסים לעבודה במדינה כלשהי. 
  • שפה- במידה ואתם דוברים שפה מסוימת (מלבד עברית או אנגלית), כדאי לכם לעבוד באותה מדינה. לדוגמא, אם אתם דוברי ספרדית, כדאי לכם לטוס לעבוד במדינות בהן מדברים ספרדית מאחר ובמכירות יהיה עליכם לתקשר עם הלקוחות ולמכור להם את המוצר. ידיעת השפה ייתן לכם יתרון משמעותי בתקשורת עם תושבי אותה המדינה וכך תוכלו למכור יותר מוצרים  ולהרוויח משכורות גבוהות יותר. 
  • טיול- אם אתם רוצים להמשיך לטייל לאחר העבודה, חשבו היכן אתם מעוניינים לטייל ומאיזו מדינה יהיה לכם הכי נוח להמשיך לטיול. לדוגמא, אם אתם רוצים לטייל ברחבי אירופה, אולי כדאי לכם לעבוד באחת המדינות באירופה וממנה להמשיך לטיול. 

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>