עבודה חוקית בארצות הברית

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

עבודה חוקית בארצות הבריתעבודה חוקית בארצות הברית

ארצות הברית נחשבת לאחד המקומות המבוקשים ביותר בקרב חבר'ה צעירים לעבודה וטיולים. עבודה בחו"ל בכלל ובארצות הברית בפרט היא הזדמנות מדהימה להרוויח כסף לצד חוויה מיוחדת ושונה. עם זאת, יש סיפורים רבים על צעירים שטסו לעבוד בארצות הברית באופן לא חוקי והסתבכו מכך. אז איך משיגים עבודה חוקית בארצות הברית? על כך במאמר הבא. 

 

מדוע כדאי למצוא עבודה חוקית בארצות הברית?

עבודה חוקית היא עבודה שמתבצעת עם כל האישורים הנדרשים. במקרים רבים ישראלים טסים לעבוד בארצות הברית ללא האישורים הנדרשים ולוקחים בכך סיכון גדול. שימו לב שבמידה והרשויות יתפסו אתכם בארצות הברית ללא אישורי עבודה אתם מסתכנים בחותמת שחורה שתמנע מכם לחזור ולהכנס לארצות הברית. 

לעבודה חוקית בארצות הברית יש יתרונות רבים-

  • תנאים- בדרך כלל בעבודה חוקית תנאי העבודה יהיו טובים יותר החל מהמשכורת ועד לתנאי ההעסקה. 
  • קורות חיים- כאשר אתם עובדים באופן חוקי בארצות הברית אתם יכולים להשתמש בעובדה הזו בקורות החיים שלכם. בדרך כלל עבודות חוקיות יעניקו לכם יוקרה וניסיון רב.
  • משפחה- אם אתם בזוגיות או בעלי משפחה, עבודה חוקית בארצות הברית בדרך כלל תאפשר לכם להעביר איתכם את המשפחה או בן/ בת הזוג לתקופה בה תעברו באותה מדינה. 

 

איך מוצאים עבודה חוקית בארצות הברית?

עבודה חוקית בארצות הברית היא עבודה שנעשית עם האישורים הנדרשים. בדרך כלל, מי שיש לו אזרחות בארצות הברית יוכל להוציא אישור עבודה בקלות. אך לשאר לא תמיד יהיה קל להוציא אישורי עבודה למדינות זרות בכלל ולארצות הברית בפרט. אז איך בכל זאת נוכל לעבוד באופן חוקי בארצות הברית? יש מספר אפשרויות לעבודות חוקיות בארצות הברית-

  • רילוקיישן

רילוקיישן הוא מצב בו אתם עובדים בחברה מסוימת ומעבירים אתכם למדינה אחרת. יכולות להיות סיבות שונות לרילוקיישן כאשר מדובר בצרכים של החברה ובאינטרסים מול המדינה אליה מתבצע הרילוקיישן. בדרך כלל מדובר במקרים בהם יש סניף גם באותה מדינה אליה מתבצע הרילוקיישן או ברצון לפתוח סניף במדינה הזו. כך החברה מעבירה עובד שיתפקד מול המדינה הזרה. לרילוקיישן יש יתרונות משמעותיים שכן החברה דואגת לכל האישורים ולכל הבירוקרטיה הנדרשת במעבר כולל כרטיסי טיסה, מציאת מקום מגורים ועוד. בדרך כלל, מי שנמצא ברילוקיישן גם יקבל העלאה במשכורת בעקבות חוסר הנוחות. 

  • בעלי מקצוע

יש לכם מקצוע מסוים? מעולה כך יהיה לכם קל יותר לחפש עבודה באותו  מקצוע בארצות הברית. כמובן שתהיה עדיפות לבעלי מקצועות מבוקשים, אך תמיד אפשר לנסות. כך ניתן לעשות הסבה שתתאים באופן ספציפי למדינה בה תרצו לעבוד. שימו לב שברוב המקרים המעסיק ידאג לבירוקרטיות השונות ולהוצאת אישורים עבורכם. שימו לב שיהיו מקרים בהם תצטרכו לדאוג לאישורים בעצמכם. 

שימו לב שיש מקצועות שונים להם יש ביקוש רב במדינות רבות בעולם ביניהם חשמלאים, סנדלרים, נגרים ועוד מגוון של עובדי כפיים. הסיבה לכך היא שמקצועות אלה הולכים ונעלמים ולכן מחפשים עובדים כאלה במדינות רבות בעולם. 

  • פתיחת עסק

אחת האופציות היא לפתוח עסק עצמאי בארצות הברית. לשם כך כמובן תאלצו גם להוציא את האישורים הנדרשים ולעבוד בהתאם לחוק. מומלץ להתייעץ לפני עם מקומיים שמכירים את התרבות ואת החוקים של המקום ויוכלו לתת לכם טיפים לפני פתיחת העסק. 

  • דרושים 

לשכת התעסוקה/ לוחות דרושים/ חברות כוח אדם- כל אלה יכולים לעזור לכם בחיפוש עבודה חוקית בארצות הברית. בלוחות הדרושים מפרסמים כל הזמן על עובדים ומשרות שמחפשים לאייש, בלשכת התעסוקה תוכלו להגיע עם תעודות מתאימות שמעידות על ההשכלה או המקצוע שלכם ולחפש עבודה בארצות הברית. גם בחברות כוח אדם תוכלו להנות מפגישות ייעוץ מקצועיות שבהן יעזרו לכם למצוא עבודה חוקית בארצות הברית. 

  • עבודה קהילתית

במגוון עמותות וארגונים מחפשים עובדים קהילתיים רבים. לעתים יהיה צורך בבעלי מקצוע ספציפי ולעתים בעובדים כלליים יותר. שימו לב שבדרך כלל עבודה קהילתית היא עבודה עם שכר לא גבוה במיוחד אך עם ערך מוסך ומשמעות. לשם כך חפשו באינטרנט במגוון אתרים של עמודות וארגונים.

  • אבטחה

ברחבי העולם יש ביקוש גבוה מאוד לישראלים צעירים יוצאי יחידות קרביות שיעבדו כמאבטחים במגוון משרות שונות. אם עברתם הכשרה קרבית והשתחררתם לא מזמן מהצבא העבודה הזו היא בשבילכם. בדרך כלל יהיה מדובר באבטחת מקומות שונים ביניהם שגרירויות, אבטחת אישים, אבטחה של מקומות בקהילות היהודיות השונות ברחבי ארצות הברית ועוד. כאן מדובר בעבודה חוקית לחלוטין בה תקבלו את כלל האישורים הנדרשים. מדובר בעבודה במשמרות שמצריכה רצינות ואחריות רבה.

  • קשרים

יש לכם קשרים? יופי- אל תהססו להשתמש בהם. גם אם יש לכם רק מישהו שגר בארצות הברית ותוכלו להתייעץ איתו ולהיעזר בו בחיפוש עבודה חוקית בארצות הברית. לעתים המלצה של אדם שמכיר אתכם תחסוך למעסיק זמן רב של חיפושים וראיונות עבודה. כך, במידה והמעסיק סומך על איש הקשר שלכם הוא יעדיף להעסיק אתכם. 

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>