רוכשים eSim ומטיילים בראש שקט

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

מי לא מכיר את הסיטואציה הבאה: אתם נוחתים ביעד שחיכיתם לו כל כך הרבה זמן, עייפים מהטיסה ובעיקר רעבים. אבל רגע לפני שתתחילו להתרוצץ, אתם חייבים שתהיה לכם מפה, אפליקציית נסיעות זמינה, אולי אפילו אפליקציית הזמנות. איך בכלל תדעו להגיע מהשדה למלון? ובכן, כעת עליכם לרדוף אחר כרטיס סים שבלעדיו, תהיו חייבים להיכנס דווקא לבית הקפה הקרוב ביותר שיש בו וויי-פיי. במקום להסתבך, תכירו את eSim שמאפשר להפעיל את חבילת סלולר מבלי לטרוח ולרכוש סים פיזי במדינת היעד. קל ופשוט!


eSim – תקשורת בקלי קלות

הטכנולוגיה של eSim היא קפיצת מדרגה משמעותית מכרטיסי הסים המסורתיים, לרמה חדשה של נוחות וגמישות. כך, אי אפשר להתכחש ליתרונות הרבים של כרטיס איסים:

  • לא עוד כרטיס לכל מדינה – מטיילים למספר מדינות? בעבר הייתם חייבים לרכוש כרטיס סים המותאם לכל מדינה. כלומר, עוד הוצאה, עוד מרדף אחר חנות שתמכור לכם את הסים המשתלם והנכון לכם. ובכן, לא עוד! האיסים מבטל את הצורך בסים פיזי ומקל מאוד על התנהלות ותקשורת ברחבי העולם.
  • תוכניות משתלמות – מכיוון שהאיסים גמיש יותר, כך גם החבילות משתלמות הרבה יותר. היתרון הגדול ביותר שלו הוא ההתאמה לצרכים האישיים של המטייל, וחיסכון בהוצאות שעלולות להיות גבוהות למדי בהקשר זה.
  • אבטחה גבוהה – טכנולוגיית eSim מגיעה עם יתרונות אבטחה ברמה גבוהה, כך שניתן ליהנות מגלישה בטוחה בידיעה ששכבות אבטחה נוספות מספקות הגנה טובה הרבה יותר מפני התקפות סייבר ושלל בעיות אחרות אשר טורדות את מוחם של משתמשי האיסים.

 

האם כל מכשיר כיום תומך באי-סים?

התשובה היא, לא. אמנם רוב הסמארטפונים כבר מגיעים עם יכולת התאמה לאי-סים אך כדאי בכל זאת לבדוק את מפרט המכשיר ולוודא זאת טרם הרכישה, בעיקר אם ברשותכם מכשיר חדש יחסית. נציין כי מכשירי האייפון כיום תומכים באי-סים והצורך בבדיקה כדאי בעיקר עבור מכשירי אנדרואיד.

עם זאת חשוב לדעת כי גם אם המכשיר שלכם אינו תומך באיסים, יש דרך להפוך את המכשיר לתומך בעזרת חברה המאפשרת הזמנת כרטיס סים רגיל, שמטרתו לשדרג את המכשיר ולהעניק לו תכונות התומכות באיסים! העלות אינה יקרה ומחזירה את עצמה בקלות לאחר שימוש או שניים בחבילות אי-סים. טכנולוגיה!

 

להיפרד אחת ולתמיד מהכאב ראש

ביננו, מי באמת רוצה לצאת לחפש סניף של Vodafon (נו, אלה שעד היום תמיד קניתם אצלם סים בכל יעד באירופה!) רגע אחרי הנחיתה? במקום, יהיה עליכם בסך הכל להפעיל את הסים ברגע הנחיתה ולהתחיל לבלות ולגלות את היעד שטסתם אליו! אז אם גם אתם מתכננים נסיעה בקרוב, זה הזמן להצטייד ב- eSim שיאפשר לכם לטייל בראש שקט, עם חבילה המותאמת לכם ולצרכים שלכם, וליהנות מאפשרות גלישה בכל מקום ובכל זמן!

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>