עבודה באיטליה לישראלים

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

עבודה באיטליה לישראליםעבודה באיטליה לישראלים

ישראלים צעירים רבים, ללא ניסיון תעסוקתי נרחב, מחפשים לעבוד אחרי צבא או בחופשות סמסטרים בחו"ל. עבודה בחו"ל, מאפשרת להם להרוויח כסף בדרכים ייחודיות ולשנות אווירה לתקופה. לא פלא שרבים מהישראלים חולמים לעבוד באיטליה. באיטליה תוכלו להנות מעושר תרבותי והיסטורי, בגדי מעצבים, האוכל הכי טעים שיש וכמובן ערים יפהפיות עם עיצובים אירופאים ייחודיים ונופים מרהיבים. מחפשים עבודה באיטליה לישראלים? מעולה, המאמר הבא הוא בשבילכם. 

 

עבודה באיטליה לישראלים- עגלות

אחת העבודות הנפוצות ביותר לצעירים ישראלים ברחבי העולם וגם באיטליה, היא עבודה בעגלות. עבודה בעגלות היא למעשה עבודה במכירות. העגלות הן מעין דוכנים ניידים הממוקמים במרכזי קניות גדולים. בעגלות נמכרים מוצרים שונים ביניהם מוצרי קוסמטיקה תוצרת ים המלח (סבונים, קרמים ועוד) או מכשירי שיער שונים (פאנים, מחליקים, מסלסלים ועוד).

עבודה בעגלות מצריכה כריזמה ויכולת למשוך אנשים. על מנת להצליח למכור מוצר על הצד הטוב ביותר יש להכיר אותו טוב. לכן לפני העבודה תעברו הכשרה קצרה, בה תלמדו על המוצר ואיך למכור אותו. יש לקחת בחשבון, כי לא רק הכריזמה שלכם תשפיע על המכירה אלא גם התקופה בשנה בה תגיעו למכור. תקופת הקיץ ותקופת חג המולד הן התקופות בהן המכירות בשיא ובהן תוכלו להרוויח הכי הרבה כסף. 

בעגלות, המשכורת מתבססת על עמלת מכירות. כלומר, ככל שתמכרו יותר כך תרוויחו יותר. כך למעשה, אתם האחראים על המשכורת שלכם. אם תהיו חדורי מטרה תוכלו להרוויח משכורות גבוהות מאוד בזמן קצר. 

בעגלות עובדים בעיקר צעירים, ללא ניסיון תעסוקתי, שמחפשים להרוויח כסף בצורה שונה מאשר בארץ. כך, כל העובדים יכולים להנות מסביבת עבודה צעירה, מהנה וחווייתית. 

חשוב לציין כי העבודה בעגלות מציעה לעובדים בה תנאים מעולים. קודם כל, לא תצטרכו לדאוג למקום מגורים, שכן תקבלו דירת מגורים מהמעסיק. ברוב המקרים הדירה תהיה על חשבון המעסיק ויהיו מקרים בהם המחיר יהיה מסובסד, אך בכל מצב לא תצטרכו לשלם הרבה עבור שכר דירה ובעיקר לא תצטרכו לחפש דירה בחו"ל, מה שיכול להיות קשה מאוד ולקחת זמן רב. בנוסף, תקבלו טיסות מהמעסיק והסעות משדה התעופה לדירת המגורים. 

עבודה באיטליה לישראלים- מלונאות

תחום המלונאות הוא תחום רחב מאוד שמצריך אנשים רבים לאיוש תפקידים שונים. במלונות ניתן להרוויח משכורות יפות ולהנות מתנאים טובים, שכן בדרך כלל יש מגורים לעובדים. 

במלונות מגוון רחב של תפקידים שונים-

  • פקיד קבלה- פקיד הקבלה הוא למעשה הפנים של בית המלון. עבודה במשמרות, כולל לילות. עבודה שדורשת ייצוגיות ותודעת שירות ברמה גבוהה מאוד. בתור פקידי קבלה עליכם לדאוג לצרכים השונים של אורחי המלון, לבצע צ'ק אין וצ'ק אאוט, לתת מענה טלפוני לאורחי המלון בכל שעה ביום. ברוב המקרים תהיו אחראים גם על הזמנות וביטולים של אורחים עתידיים של בית המלון. עליכם לדעת את כל המידע על החדרים, להיות בקיאים במחירים השונים של כל חדר ובמבצעים השונים שבית המלון מציע. 
  • נער שירות (בל בוי)- עבודה פיזית המצריכה יכולת להרים משאות כבדים. בתור נערי שירות תפקידכם העיקרי הוא לסחוב את מזוודות אורחי בית המלון השונים לחדריהם. 
  • עובדי חדר אוכל ומלצרים- עובדי חדר האוכל בעצם אחראים על כל מה שקשור לחדר האוכל. סידורו, בקיאות באוכל המוגש לאורחי בית המלון, מילוי אוכל חדש במידה וחסר, לעתים תאלצו להגיש אוכל לצלחות האורחים. בבתי מלון מסוימים יש גם מלצרים בחדר האוכל.
  • ברמנים- הברמנים צריכים להיות בקיאים בסוגי האלכוהול המוגשים בבר, בשיטות המזיגה השונות, בהכנת קוקטיילים שונים. ברמנים צריכים להיות אדיבים וסבלנים. לרוב עדיפות לברמנים שעברו קורס ברמנים.
  • מציל בבריכה- תקופת הקיץ היא התקופה בה הבריכה תהיה פעילה מרבית שעות היום ולכן בתקופה זו דרושים מצילים רבים. בעבודה זו ידרשו מצילים שעברו קורס מצילים.
  • עובדי מטבח- אם אתם אנשי מטבח תוכלו למצוא את עצמכם במטבח בית המלון. עבודה טובה עבור טבחים שמחפשים לצבור ניסיון במטבח.

 

עבודה באיטליה לישראלים בתחום המלונותעבודה באיטליה לישראלים- מוקדי שירות לקוחות

מוקדי שירות לקוחות ברחבי העולם מחפשים עובדים רבים ממדינות שונות, כולל ישראל. רוב מוקדי הלקוחות שייכים לחברות גדולות מאוד. חברות אלה מעניקות שירות למגוון לקוחות מרחבי העולם. 

שירות לקוחות היא עבודה שמצריכה תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד. על העובדים בעבודה כזו להיות סבלניים, נעימים, לתת מענה על שאלות וטענות ולהסביר ללקוחות את מה שרוצים ומבקשים. מהסיבה הזאת, החברות מעדיפות להעסיק עובדים ישראלים שדוברים עברית שפת אם, על מנת שיוכל להעניק שירות יעיל וטוב גם ללקוחות מישראל.

עבודה באיטליה לישראלים- הקהילות היהודיות

באיטליה יש קהילה יהודית גדולה מאוד המחפשת ישראלים יהודים, לעבודות שונות. 

  • טיפול בילדים (אופר)- עדיפות לישראליות. בדרך כלל העבודה נעשית בשעות אחר הצהריים, כאשר הילדים חוזרים מבית הספר ועד שהם הולכים לישון. כך יהיו לך בקרים ולילות פנויים שתוכלי לנצל אותם כפי שתבחרי. מי שתעבוד כמטפלת, תתגורר בבית המשפחה. 
  • חינוך- עבודה בחינוך יכולה להתבצע הן בבתים של חברי הקהילה והן במוסדות הקהילה השונים כמו בתי כנסת, מועדונים, תנועות נוער ועוד מוסדות יהודיים שונים. כך תלמדו את הילדים עברית, מנהגים יהודיים, את לוח השנה העברי, חגים, ציונות ועוד.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>