למה צריכים מערכת גיוס עובדים

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

אתם בטח חושבים למה צריך בכלל מערכת גיוס עובדים. במשך הרבה מאוד שנים, גם לפני שהגיעו מחשבים לעולם, גייסו עובדים. היו מפרסמים משרות, ממיינים מועמדים, עורכים ראיונות עבודה ומקבלים את העובדים המתאימים. כל השיטות האלה אמנם עובדות אך הן לא יעילות. הבעיה מחמירה כאשר יש הרבה מועמדים על המשרה, מה שמאוד מקשה על סינון מועמדים. צריך למיין את כל קורות החיים, לסדר אותם, לראיין את המועמדים המתאימים ולבסוף לקוות שהם יגיעו לראיון העבודה ויתאימו. כל אלה דורשים הרבה מאוד זמן, אנרגיה וכסף. תוכנות גיוס עובדים מתמחות בכל הנושא של סינון מועמדים מה שמוריד מהארגון את הצורך בלהשקיע משאבים יקרים לגיוס עובדים.

 

המערכות של היום עוזרות לא רק בסינון עובדים

מערכת גיוס שלנו לא עוזרת רק בשלב הראשון של סינון המועמדים, המערכת עוזרת בכל שלבי גיוס העובדים, מהרגע שהחלטתם לאייש משרה עד שעובד או עובדת נכנסים אליה. בנוסף לתוכנת גיוס שמסננת בעבורכם מועמדים, מערכת גיוס עובדים שלנו אוספת בעבורכם מידע על כל המועמדים, מתייגת כל מועמד ומועמדת, מסייעת בשאלונים דיגיטליים, שולחת הזמנות לראיונות עבודה ואפילו מזכירה למועמדים, בשלל דרכים, שהם צריכים להגיע לראיון. דבר שמאוד עוזר בגיוס עובדים, זה סטטיסטיקה הנוגעת לאיוש המשרה. חשוב לדעת כמה מועמדים הגישו קורות חיים, מי הגיש, באיזה שעות, כמה מוצלח היה קמפיין הגיוס ועוד. את כל אלה מספקת מערכת גיוס שלנו.

 

פשטות היא חלק בלתי נפרד משירות

אחד הדברים שמרתיעים מגייסים זה שהם חוששים שתוכנות גיוס עובדים הן מאוד מסובכות ויהיה קשה לתפעל אותן. לא תוכנת גיוס שלנו. אנחנו בנינו את כל המערכת שלנו על טהרת הפשטות. כל אחד ואחת יכולים להשתמש במערכת גיוס שלנו ללא שום קושי. יש לנו סרטי הדרכה מאוד ברורים שמסבירים כל דבר קטן וגדול במערכת. אנו מספקים מענה לתמיכה במגוון דרכים, מסביב לשעון. אתם יכולים להתחיל מקטן. תפרסמו דרך מערכת גיוס עובדים  שלנו משרה אחת. אחרי שתראו כמה תהליך הגיוס קל, חסכוני, יעיל, פשוט ולא מוציא מכם שום אנרגיה, אתם תפרסמו את כל המשרות שלכם עם המערכת. תוך זמן קצר, לא תבינו למה השתמשתם בשיטות גיוס העובדים הישנות.

 

גיוס עובדים מכל מקום זאת בהחלט סיבה להשתמש במערכת שלנו

לפעמים לא מספיקים הכול במשרד. לפעמים רוצים לדבר עם מגייסים שכרגע בחופשה, לפעמים מי שמגייס את העובדים בארגון עושה את זה בזמנו הפנוי. כל אלה מצריכים עבודה על מערכת גיוס מהמובייל. את זה הבנו ומערכת גיוס עובדים שלנו מאפשרת לכם לעבוד בקלות מהמובייל מכול מקום ובכל שעה. בנוסף מי שהארגון מאפשר לו, רק מי שהארגון מאפשר לו, יכול להשתמש במערכת, כאשר מספר מורשים יכולים להשתמש במקביל במערכת. לכול המשתמשים המורשים יש את כל המידע של המערכת, כאשר ניתן לחלוק את המידע מכל מקום ובכל שעה. לכן זה נורא נוח לעבוד עם מערכת גיוס לארגון.

גם אם יש לכם חברת השמה, אתם יכולים לעבוד עם מערכת גיוס. זה מאוד משפר ומייעל את העבודה וניתן לראות שגם הביצועים של הגיוסים יגדלו, וכך גם הכנסות החברה יגדלו. לכן, אם זה לא קורה, כדאי לכם לעבוד עם מערכת לחברת השמה.

 

נסכם לכם בנקודת למה כדאי לכם מערכת גיוס שלנו

 

  • מערכת גיוס שעוזרת לא רק בסינון מועמדים אלא בכל מה שקשור באיוש המשרה. מסטטיסטיקות, דרך שירות ראיונות דיגיטליים ואפילו סיוע בפרסום המשרה.

 

  • ניתן להשתמש במערכת שלנו בפשטות רבה, גם במובייל, מכל מקום ובכל שעה.

 

אנחנו בחברת Civi עבדנו כדי שתהיה לכם תשובה טובה לשאלה למה אתם צריכים מערכת גיוס עובדים. התשובה היא שהמערכת חוסכת לכם זמן רב, כסף והיא מאוד פשוטה ויעילה. צרו איתנו קשר עוד היום ותתחילן ליהנות ממערכת גיוס שלנו.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>