יום עבודה חופשי: 10 פעילויות מהנות ליום החופשי שלכם בניו יורק

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

טיול בסנטרל פארק

ברחו מההמולה של העיר ותבלו את יום החופש שלכם בטיול בסנטרל פארק. אם אתם מחפשים אטרקציות בניו יורק צאו לטיול בשבילים של הפארק וגלו פנינים נסתרות כמו גן שייקספיר או טירת בלוודר. תוכלו לקחת אוכל לפיקניק ולהירגע ליד מאגר ז'קלין קנדי אונאסיס, או לשכור אופניים ולחקור את הפארק בקצב שלכם.

 

להתפנק בצ'לסי מרקט

אם יש לך מצב רוח לקניות, פנה לשוק צ'לסי. אולם אוכל מקורה ומרכז קניות תוסס זה מציע שילוב ייחודי של בוטיקים, מוכרי מזון מלאכותי וחנויות מיוחדות. אל תשכחו לצלם תמונה בציור הקיר האייקוני "צ'לסי" לפני שאתם עוזבים.

קחו מעבורת לסטטן איילנד

תיהנו מנופים עוצרי נשימה של קו הרקיע של מנהטן ופסל החירות על ידי נסיעה חינם במעבורת לסטטן איילנד. קפצו על הסיפון בטרמינל וויטהול והתענגו על המסע הציורי על פני נמל ניו יורק. ברגע שתגיעו, חקרו את השכונות ההיסטוריות, בקרו במוזיאון סטטן איילנד, או פשוט הירגעו באחד הפארקים היפים המשקיפים על המים.

 

חקרו את השכונות התוססות של ברוקלין

חצו את איסט ריבר וגלו את השכונות התוססות של ברוקלין. מוויליאמסבורג האופנתית עם אמנות הרחוב והאווירה ההיפסטרית ועד לסצנה הקולינרית המגוונת בסאנסט פארק, יש משהו לכולם ברובע הזה. בקרו בגשר ברוקלין האייקוני, חקרו את הגן הבוטני של ברוקלין, או פשוט הסתובבו ברחובות המקסימים ותספגו את האווירה הייחודית.

 

גלו גלריות אמנות נסתרות בצ'לסי

אם יש לכם תשוקה לאמנות, הקדישו את יום החופש שלכם לחקור את גלריות האמנות הנסתרות בצ'לסי. שכונה זו ידועה בסצנת האמנות התוססת שלה והיא ביתן של גלריות רבות המציגות יצירות אמנות עכשוויות. קחו את הזמן לעבור בין התערוכות השונות, להתחבר לאמנים מקומיים, ולשקוע ביצירתיות שיש לצ'לסי להציע.

 

בקרו טיימס סקוור בלילה

צפו בטיימס סקוור האיקונית מתעוררת לתחייה במלוא תפארתה על ידי ביקור בלילה. שלטי החוצות המהבהבים, ההמונים הסואנים והאנרגיה התוססת יוצרים אווירה מחשמלת שהיא באמת ייחודית לניו יורק. צאו לטיול בין האורות הבהירים, התפנקו עם קניות בשעות הלילה המאוחרות, או צפו במופע בברודווי.

 

אוכל חובק עולם בסמורגסבורג

אם אתם חובבי אוכל, לכו ל-Smorgasburg, שוק אוכל חיצוני פופולרי בברוקלין. גן העדן הקולינרי הזה כולל מגוון רחב של ספקי מזון המציעים מנות טעימות מכל העולם. מהמבורגרים עסיסיים ועד קינוחים אקזוטיים. אכלו משהו, תהנו מהאווירה התוססת, וגלו טעמים חדשים ביום החופשי שלכם.

 

להתפנק בסצנת האוכל של ניו יורק

שום ביקור בעיר ניו יורק אינו שלם בלי לנסות את האוכל המגוון והטעים שלה. נצלו את יום החופש שלכם כדי לחקור את ההיצע הקולינרי של העיר. ממשאיות אוכל ועד למסעדות בעלות כוכבי מישלן, יש משהו לכל אחד. נסו פרוסת פיצה ניו יורקית קלאסית, התפנקו עם בייגל וגבינת שמנת, או התענגו על הטעמים של מאכלים בינלאומיים בשכונות כמו צ'יינה טאון או איטליה הקטנה.

 

בקרו בשוק הפשפשים של ברוקלין

אם אתם חובבי ממצאי וינטג' ואוצרות ייחודיים, ביקור בשוק הפשפשים של ברוקלין הוא חובה. תחוו מגוון רחב של ספקים המוכרים בגדי וינטג', רהיטים עתיקים, עבודות יד בעבודת יד ועוד הרבה יותר.

 

צאו לטייל מעבר לגשר ברוקלין

לנוף עוצר נשימה של קו הרקיע של העיר, צאו לטיול נינוח על פני גשר ברוקלין האייקוני. הפלא הארכיטקטוני הזה מציע נופים מדהימים של מנהטן וברוקלין כאחד. בעודכם מטיילים לאורך השביל להולכי הרגל, קבלו את היופי של איסט ריבר והנוף העירוני שמסביב. צלמו תמונות בלתי נשכחות, התפעלו מהעיצוב המורכב של הגשר, ואמצו את תחושת ההיסטוריה והחיבור שמייצג ציון דרך זה.

 

להפיק את המרב מהיום החופשי שלכם בניו יורק

כשאתם מוצאים את עצמכם עם יום פנוי בעיר ההומה ניו יורק, האפשרויות לבילוי הן באמת אינסופיות. בין אם אתם מחפשים יום מלא בתרבות, מנוחה או הרפתקאות, עיר ניו יורק יש מה להציע לכולם.

בסופו של דבר, המפתח להפיק את המרב מהיום החופשי שלכם בניו יורק הוא לתכנן מראש ולתעדף את תחומי העניין שלכם. כך תוכלו ליצור זיכרונות בלתי נשכחים ולגלות היבטים חדשים של העיר המדהימה הזו.

אז, בין אם אתה מקומיים או מבקרים, אל תיתנו ליום הפנוי שלכם בניו יורק להתבזבז. נצלו את ההזדמנויות שיש לעיר התוססת הזו להציע והפיקו את המרב מהיום החופשי שלכם בעיר שאף פעם לא ישנה.

ניו יורק

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>