ויזה לאירופה לקראת 2024 – איפה מתחילים?

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

לכל מי שלא הספיק עוד להתעדכן – בשנת 2024 כל מה שהכרתם על נסיעות לאירופה עומד להשתנות. במהלך שנת 2024 צפויה להיכנס לתוקף הויזה החדשה עבור כל מי שרוצה להיכנס לאחת מ – 30 המדינות הכלולות בהסכם.

כן, כן גם אנחנו הישראלים אשר התרגלנו שנסיעה לאירופה הינה קלה ופשוטה וללא כל בירוקרטיה נצטרך להתכונן לשינוי הקרב ובא. אבל אל תקחו את זה אישית, ישנה רשימה ארוכה של מדינות שנכנסות תחת הדרישה החדשה לשנת 2024 – חובת הוצאת ויזה לאירופה.

אין מה להיבהל, יש מספיק זמן להתכונן. ההליך צפוי להיות פשוט קל וברור לכל, אך טוב להתכונן מראש ולהכיר את הנהלים החדשים שעומדים להשפיע עלינו גם כן. אז איפה בדיוק מתחילים? ראשית – מחכימים ולומדים על ההסכם החדש. הוסיפו לקרוא.

 

מי הן אותן 30 מדינות אליהן נתחייב בויזה?

ראשית כל, נתחיל מהסוף – ישנן רשימה של 30 מדינות אשר חתמו על אמנה משותפת הנקראת – אמנת שנגן. מדובר על 30 מדינות אירופאיות שכולנו מכירים, אשר לרובנו יצא לטייל בהן בהן בעבר.

הרשימה ארוכה, אך בין אותן 30 מדינות תוכלו למצוא בין היתר את איטליה, יוון, פולין, ספרד, הונגריה, שוויץ, שוודיה ועוד.

כל אותן מדינות הסכימו תחת אמנה משותפת גם על כל מה שקשור בכניסת אזרחים זרים למדינה. אותו שינוי המתרחש לתפוס מקום ב2024 יעסוק בויזה לאירופה עבור רשימה ארוכה של מדינות. גם אנחנו נצטרך להתרגל למושג ויזה לאירופה לישראלים.

 

כל האמת מאחורי אמנת "שנגן"

אמנת שנגן הינה אמנה אשר נחתמה בין 30 מדינות אירופאיות בשנת 1985. עיקר ההסכם עוסק בכל מה שקשור במעברי גבולות והגירה.

ראשית, עוסק ההסכם ביחסי מעבר פתוחים בין כל מדינות ההסכם, מה שיצר את מה שאנחנו מכירים היום כאירופה המאוחדת אשר אזרחיה רשאים לעבור בקלילות בין מדינה למדינה. הויזה החדשה אשר מתוכננת לה השקה במהלך 2024 נקראת ETIAS. אותה ויזה חדשה הינה שינוי נהלים חדש אשר הוסכם בין אותן מדינות שנגן.

אותו הסכם מבקש לייצר אחידות, שמירה על ביטחונן של אותן מדינות, מעקב מדויק ומחמיר יותר של נכנסים ויוצאים מאירופה וכמו כן אולי לנסות ולבלום את ההגירה הגדולה אשר חווה אירופה בעשורים האחרונים.

עבורנו, כמטיילים או כאנשי עסקים באירופה מדובר על שדרוג לרמת הביטחון שנרגיש באותן מדינות ובשדות התעופה.

 

איך עומדת להיראות ויזת ETIAS החדשה ואיך כדאי לכם להתכונן

ויזת ETIAS החדשה מתוכננת להיות קלה ונוחה למשתמש. מדינות אירופה צריכות את התיירים שלה ואין להן רצון להקשות להם על החיים יותר מידי או חס וחלילה למנוע מהם להגיע.

מדובר על טופס אינטרנטי ברור וקל אשר ידרוש מכם רשימה של פרטים אישיים. בין היתר – פרטים על מקום מגוריכם, מספר דרכון, טלפון, אימייל וכדומה. בנוסף על כך, יתכן וידרשו פרטים על סיבת נסיעתכם, היסטורית תעסוקה, היסטוריית הביקורים שלכם באירופה, היסטוריה רפואית וכו'.

ויזה הינה מילה גדולה ואולי קצת מרתיעה, אך בסך הכל מדובר על טופס אשרת כניסה לאירופה.

כל שעליכם לעשות, זה להכין את הפרטים האישיים שלכם לדוגמת מה שצוין ברשימה מבעוד מועד כך שתוכלו בזריזות להזין הכל בטופס ולשלוח.

ניתן כמובן להשיג את אותו טופס גם בעברית באתרי האינטרנט השונים ובכך להקל על עצמם אף יותר. לאחר שהגשתם טופס אשרת כניסה למדינה אחת מתוך 30 המדינות תחת אמנת שנגן, תוכלו בביקורכם לנוע בין המדינות בצורה נוחה וללא כל בירוקרטיה נוספת.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>