ביטוח נסיעות לחו"ל – מתכננים חופשה משפחתית לקיץ? זה הזמן לרכוש ביטוח

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

אוטוטו קיץ  ומשפחות רבות בישראל מתחילות כבר עכשיו לתכנן את החופשה הקרובה. הן בוחרות יעד, מזמינות כרטיסי טיסה וחדרים לבית מלון, בונות מסלול, רוכשות כרטיסים לאירועים ופארקי שעשועים ועוד. כל משפחה והיעד שלה, כל משפחה ואופי הטיול שהיא בוחרת לעשות.

אחד הדברים שצריך להתייחס אליהם בעת ארגון ותכנון הטיול, לפני שיוצאים לשדה התעופה, הוא ביטוח נסיעות לחו"ל. כל מי שיוצא את גבולות הארץ, בין אם זו נסיעה של סופשבוע או מעבר לכך, בוודאי אם מדובר בנסיעות ארוכות, צריך לרכוש פוליסה כזו בשביל שהוא יוכל ליהנות משורה של כיסויים חיוניים עבורו וכן עבור בני  משפחתו.

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא למעשה הפוליסה שמקנה לנו כיסויים שונים בהיבטים בריאותיים וכן כיסויים הקשורים לכל הנושא של גניבה או אובדן כבודה (רכוש). מאחר ובעת שאנחנו נמצאים בחו"ל, אין לנו שום ביטוח ואנחנו לא נהנים משום כיסוי, אלא אם אנחנו רוכשים ביטוח נסיעות. אנחנו לא נהנים מביטוח של קופת חולים ולא מהסדרים של ביטוח לאומי, שכן הם תקפים רק בישראל.

 

איך רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל?

טיול משפחתי, בדרך כלל, הוא טיול שכולל הורים וילדים. על מנת לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות שתתאים לכלל המשפחה, הרי שיש להקפיד ולרכוש ביטוח שמתאים באופן אינדיבידואלי לכל נוסע. לכן צריך לבחון, מה הצרכים של כל אחד ואחת מהם, עם מה בדיוק מתמודד כל אחד מהם ואם הוא זקוק לכיסויים מיוחדים. למשל, אם אחד ההורים חולה במחלה מסוימת, אז יש לרכוש הרחבות שונות שיכולות לשרת אותו, אם חס וחלילה קורה משהו.

הפוליסה צריכה להתאים לצרכים של כל אחד מבני המשפחה, כך שאם הוא יידרש לקבל טיפול מסוים, לרכוש תרופה או כל דבר אחר, אזי שהוא יוכל ליהנות מהחזר מתאים ושווה ערך לסכום שהוא שילם.

מעבר לכך, הפוליסה חייבת להיות מותאמת לאופי הטיול. למשל, אם מחליטים שזה יהיה טיול אתגרי, הרי שהפוליסה צריכה לכלול סעיפים שקשורים לכך. קרי סעיפים שיכולים לעזור במקרה של אירוע או כל צורך אחר שקשור להופיע הטיול. לדוגמא, אם מדובר בטיול רכיבה על אופניים, אזי שהפוליסה צריכה להתייחס גם למקרים של פציעות וחבלות וגם למקרים של גניבה או נזק אחר שנגרם לאופניים (במידה ומביאים אותן מהארץ).

 

איפה אפשר לרכוש ביטוח נסיעות?

בניגוד לעבר, היום ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לא רק אצל חברות ביטוח אלא גם אצל גורמים נוספים, דרכם אנחנו יכולים לבצע פעולות שונות שקשורות לנסיעה או דרכם אנחנו מבצעים פעולות שבשגרה.

חברות אלו מציעות לנו פוליסות ברמה גבוהה, עם כל הצרכים והתנאים הרלוונטיים עבורנו, וכמובן במחירים משתלמים. לכן שווה לבדוק את האופציה הזאת לפני שמחליטים איפה לרכוש ביטוח נסיעות.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>