ביטוח נסיעות לחול אפריקה

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

אפריקה היא אולי היבשת המעניינת ביותר בעולם עם טבע פראי, אנשים מרתקים ומחירים מאוד נמוכים. לכן אפריקה עלתה על מפת התיירות הישראלית ומקומות כמו טנזניה, קניה או אתיופיה מושכים המון ישראלים. אך אי אפשר גם להתעלם מן העובדה כי אפריקה היא יבשת מאוד מסוכנת עם המון מחלות. כך למשל היום בהמון מדינות באפריקה אפשר לחלות במלריה עקב יתושים וזה משהו שכל ישראלי צריך לקחת בחשבון.

עליכם לדעת כי גם באפריקה עלויות הטיפול הרפואי לזרים (ופעמים רבות גם למקומיים) הן עצומות ולכן אתם חייבים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל אם אתם טסים לאפריקה. ביטוח טיסות לחו"ל יחסוך לכם המון כסף במקרה של תאונה או מחלה ולכן כה כדאי לעשותו. אל תגידו לי זה לא יקרה מכיוון שכל אחד שנוסע לאפריקה נמצא בסיכון אדיר וזה משהו שפשוט אסור לזלזל בו.

מה חובה לעשות לפני חתימה על פוליסת ביטוח?

אנו מציעים לכם לעשות השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל לפני החתימה על הפוליסה. אך שימו לב, הבדיקה היא לא רק מהפה לחוץ אלא חייבת לרדת לפרטים הקטנים ביותר.

כאשר אתם עושים ביטוח טיסות לחו"ל אנו מציעים לכם לקרוא את הפוליסה ולהבין בדיוק מה תקבלו מן הביטוח. אל תחתמו על הפוליסה מבלי לקרוא אותה מכיוון שלפוליסה יש השפעה עצומה על הכיס ועל הבריאות שלכם. ניתן לכם דוגמא שתמחיש זאת. היה ואתם חולים ואתם צריכים פינוי מטוס לישראל, היה והפוליסה לא נותנת זאת אתם תהיו בבעיה קשה ולכן מקדימים תרופה למכה וקוראים את הפוליסה לפני החתימה עליה ומוודאים שהיא כוללת את כלל הנתאים ההכרחיים לטיול שלכם.

ביטוח נסיעות לחו"ל אפריקה

וודאו כי הביטוח מפצה אתכם בעת שוד

לצד השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל אנו מציעים לכם לוודא כי הביטוח גם מפצה אתכם על שוד וגניבה וזאת מכיוון שבאפריקה זה מאוד נפוץ. יש המון גניבות ופשע באפריקה ולכן ביטוח נסיעות חייב לכלול התייחסות לנושא זה וזה עוד משהו שאתם חייבים לוודא כי יש בפוליסה שלכם לפני הנסיעה לאפריקה ולפני החתימה על הפוליסה.

אז מה היה לנו בכתבה:
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

למידע נוסף השאירו פרטים

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>