עבודה בחו"ל לדוברי עברית

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

עבודה בחו"ל לדוברי עברית

עבודה בחו"ל לדוברי עברית

עבודה בחו"ל היא אחד הדברים המבוקשים ביותר בקרב ישראלים צעירים אחרי צבא, אחרי תואר או במהלך חופשות סמסטר. כאשר עובדים בחו"ל ניתן להרוויח כסף טוב ועל הדרך מחוויה ייחודית במדינה זרה. אך מה עושים אם אנחנו לא יודעים לדבר בשום שפה מלבד עברית? אנחנו פה בשביל להרגיע אתכם, אתם לא צריכים לוותר על החלום שלכם כיוון שיש מגוון הצעות עבודה בחו"ל לדוברי עברית. 

 

עבודה בחו"ל לדוברי עברית במוקד שירות לקוחות

ישנם מוקדי שירות לקוחות רבים ברחבי העולם שמחפשים עובדים רבים מכל העולם. במוקדים אלה, מחפשים עובדים ממדינות רבות ברחבי העולם על מנת שאלה יתנו שירות ללקוחות מהמדינה שלהם.  כך, במוקדים אלה מחפשים גם עובדים ישראלים דוברי עברית שיוכלו לתת שירות ללקוחות הישראלים בעברית. ברוב המקרים, לא משתלם לפתוח מוקדים במדינות בהן נותנים שירות, ועדיך להעסיק עובדים מאותן מדינות.  ישנם מוקדים שונים של חברות שונות. ביניהן תמצאו מוקדים של מותגי אופנה מובילים, חברות אינטרנט שונות, ואולי אפילו תעבדו במוקדים של פייסבוק או של גוגל. עבודה זו מצריכה תודעת שירות ברמה גבוהה. עבודה עם תנאים טובים מאוד ובחלק מהמקרים תקבלו דירת מגורים על חשבון המעסיק. 

עבודה בחו"ל לדוברי עברית בקהילות היהודיות

ברחבי העולם קיימות קהילות יהודיות רבות וגדולות מאוד. קהילות אלה מחפשות ישראלים יהודים דוברי עברית על מנת שיעבדו עם ילדי וחברי הקהילה. בדרך כלל רבים מחברי הקהילה הם ישראלים לשעבר דוברי עברית בעצמם. עבודה בקהילות היהודיות יכולה לכלול מגוון אפשרויות-

  • טיפול- עבודה כמטפלת (נאני/ או-פר). בעיקר נשים. בקהילות היהודיות מחפשים מטפלות ישראליות לטיפול בילדים. בדרך כלל העבודה נעשית בשעות אחר הצהריים, כאשר הילדים חוזרים מבית הספר ועד שהם הולכים לישון. כך המטפלת יכולה להנות מבקרים ולילות פנויים שתוכל לנצל אותם כפי שתבחר. בדרך כלל מי שתעבוד כמטפלת, תתגורר בבית המשפחה. 
  • חינוך- בקהילות היהודיות מחפשים ישראלים יהודים לחינוך הילדים. כך תלמדו את הילדים עברית, מנהגים יהודיים, את לוח השנה העברי, חגים, ציונות ועוד. אם אתם אוהבים לעבוד עם ילדים, זו יכולה להיות עבודה מושלמת בשבילכם. מדובר בשכר חודשי. בדרך כלל העבודה מתקיימת לאורך שנה שלמה, בשעות נוחות.

  • עבודה במוסדות- בתי כנסת, מועדונים, תנועות נוער ועוד מוסדות יהודיים מחפשים ישראלים צעירים לעבוד עם חברי הקהילה. עבודה במוסדות מספקת לעובדים בה מגורים ומשכורות גבוהות. גם במוסדות השונים תוכלו לעבוד בחינוך הילדים של הקהילה היהודית. 

 

עבודה בחו"ל לדוברי עברית במכירות

עבודה בעגלות בחו"ל היא אחת העבודות הנפוצות ביותר עבור ישראלים ברחבי העולם. העגלות הן מעין דוכנים ניידים הממוקמים במרכזים מסחריים גדולים. בעגלות נמכרים מגוון מוצרים שונים מעולם הקוסמטיקה כאשר המרכזיים בהם הם תכשירים תוצרת ים המלח כמו סבונים, מלחי אמבט, מסכות פנים וגוף ומכשירים חשמליים כמו מחליקים, פאנים, מסלסלי שיער ועוד. הצפויים לעבוד בעגלות עוברים הכשרה קצרה בה ילמדו על המוצרים ועל הדרכים הטובות ביותר למכור אותם. מלבד ללמוד על המוצרים, בהכשרה נותנים לעובדים טקסט בו יש גם שאלות ותשובות נפוצות, שמתמצת את המידע על המוצר אותו הם מוכרים בשפה האנגלית. כך העובדים יכולים לשנן את הטקסט ולחזור עליו בפני לקוחות. לשם כך אין צורך בשליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה. 

מדוע כדאי לעבוד בעגלות?

  • תנאים- העובדים בעגלות מקבלים תנאים מצוינים. כחלק מהתנאים העובדים מקבלים דירת מגורים להם ולשאר העובדים בעגלה. בנוסף העובדים יקבלו רכב צמוד, טיסות הלוך וחזור והסעות משדה התעופה וחזור. 
  • סביבת עבודה צעירה- רוב העובדים בעגלות בארצות הברית, הם חבר'ה צעירים, אחרי צבא או במהלך תואר. 
  • משכורת- המשכורת בעבודה זו מתבססת על עמלת מכירות. כלומר, ככל שתמכרו יותר כך גם תרוויחו יותר. 

עבודה בחו"ל לדוברי עברית בהדרכה

אחת העבודות שמאפשרות עבודה לדוברי עברית היא עבודה במחנות קיץ של הקהילות היהודיות בעולם. במחנות קיץ אלה מחפשים במיוחד עובדים ישראלים דוברי עברית שידריכו את הילדים, יהוו עבורם מודל ערכי, חינוכי וציוני וילמדו אותם עברית. העבודה כוללת הדרכת חניכים, לעתים לימוד עברית, הפעלות שונות, שיעורי ציונות ועוד. כך תוכלו להרוויח כסף שמגיע עם חוויה כיפית ומאתגרת. בעבודת ההדרכה תהיה עדיפות לבעלי ניסיון הדרכתי בתנועת נוער, בקייטנות, ותפקידי פיקוד והדרכה בצבא.

 

עבודה בחו"ל לדוברי עברית בעבודות כפיים שונות

גם עבודות הכפיים השונות מאפשרות להעסיק עובדים דוברי עברית. הסיבה לכך היא שבעבודות כאלה הדרישה היא בעיקר פיזית. בדרך כלל אין מפגש משמעותי עם לקוחות ואין צורך לדבר עם אנשים.

עבודות כפיים מתחלקות לסוגים שונים-

עבודה בחקלאות- קטיף, הקמת חממות, תחזוק בריכות אקולוגיות ועוד. נפוץ במיוחד באוסטרליה, אך ניתן למצוא במקומות נוספים בעולם. 

עבודה בהובלות- דרישה לעובדים בעלי רישיון נהיגה ויכולת לסחוב משקלים כבדים. 

עבודה במנעולנות- פריצת מנעולים, החלפת מנעולים ועוד. בדרך כלל מצריך הכשרה. 

אלה העבודות המרכזיות אך מלבדן ניתן למצוא גם עבודות כפיים לדוברי עברית בגינון, שיפוצים, ניקוי שטיחים ועוד. 

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>