עבודה בדרום אפריקה

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

חולמים לעבוד בחו"ל? אחת המדינות המיוחדות ביותר לכך היא דרום אפריקה. שם תוכלו גם להרוויח משכורות יפות וגם להנות משהייה במדינה מיוחדת וחווייתית. עוד על עבודה בדרום אפריקה תוכלו לקרוא במאמר הבא.

עבודה בדרום אפריקה – קצת על המדינה

דרום אפריקה, היא מדינה שנמצאת בחלקה הדרומי של יבשת אפריקה. היא אחת המדינות הגדולות ביותר ביבשת והעשירה ביותר מבין המדינות. במדינת דרום אפריקה מתגוררת קהילה גדולה של אנשי עסקים מערביים שראו ביבשת אפריקה מקום לביצוע עסקים חדשים.

בדרום אפריקה חיה קהילה יהודית גדולה מאוד, כך שתוכלו להשתלב ולא להרגיש לבד במדינה זרה. להנות מנופים יפהפיים וחופי ים מדהימים בשילוב עם חיים מערביים נוחים. בזכות כל אלה, רבים חולמים על עבודה בדרום אפריקה.

בדרום אפריקה מוצעות עבודות שונות ומגוונות מאוד לישראלים. ריכזנו לכם את המרכזיות ביניהן.

עבודה בדרום אפריקה בקרב קהילה יהודית גדולה

עבודה בדרום אפריקה בביטחון

אחת העבודות המבוקשות ביותר בדרום אפריקה היא עבודה בביטחון. על מנת לעבוד בביטחון עליכם להיות יוצאי צבא ששירתו ביחידות קרביות. ברחבי העולם, ובדרום אפריקה בפרט, מחפשים עובדים רבים שיעבדו בביטחון. לישראלים ששירתו ביחידות קרביות הביקוש עולה במיוחד. הסיבה לכך, הניסיון הרב שיש לחיילים ישראלים ששירתו ביחידות קרביות והמקצועיות הרבה שיש להם.

עבודה בביטחון מעניקה לעובדים בה משכורות גבוהות ותנאים מצוינים. עבודה בביטחון יכולה להיות במוסדות שונים של הקהילה היהודית, אתרי בנייה, אצל אנשים בכירים, אבטחת אישים, אבטחה בשגרירויות ועוד.

עבודה בדרום אפריקה בעגלות

עבודה בעגלות היא עבודה במכירות. העגלות הן מעין דוכנים הממוקמים במרכזים מסחריים גדולים. בעגלות נמכרים מוצרים שונים כאשרעבודה בדרום אפריקה בעגלות על מנת לחסוך כסף ללימודים הנפוצים בהם הם מוצרי קוסמטיקה שונים תוצרת ים המלח, ביניהם קרמים, סבונים, מלחי אמבט, מסכות פנים וגוף ועוד.

הערים המרכזיות בהן בעיקר ניתן למצוא עבודה בעגלות בדרום אפריקה הן יוהנסבורג וקייפטאון.

ישראלים רבים חוששים לעבוד בעגלות כיוון שהתחום יכול להיות מפוקפק ולא בהכרח משתלם. אך לא כך בדרום אפריקה. לעומת אירופה וארצות הברית בהן תחום העגלות קיים שנים רבות. בדרום אפריקה התחום הוא יחסית חדש ולכן הביקוש למוצרים תוצאת הארץ ותוצאת ים המלח גדול מאוד.

היתרונות של עבודה בעגלות בדרום אפריקה:

  • משכורת – עבודה בעגלות מאפשרת לעובדים בה להרוויח משכורות גבוהות מאוד והיא נחשבת לאחת העבודות המשתלמות ביותר. המשכורת מתבססת על עמלת מכירות, כלומר, ככל שתמכרו יותר כך תרוויחו יותר.
  • תנאים – העובדים בעגלות מקבלים תנאים מצוינים. ברוב המקרים העבודה כוללת הסדרי מגורים כאשר העובדים מקבלים דירה משותפת להם ולשאר העובדים במחיר מסובסד או על חשבון המעסיק. כך לא צריך להסתבך עם חיפוש דירה, דבר שיכול להיות משימה מורכבת מאוד. בדרך כלל, העובדים מקבלים רכב צמוד שיוכל לספק אותם במהלך שהותם במדינה הזרה. כך תוכלו להתנייד הלוך חזור מהעבודה לדירה, ולטייל ברחבי המדינה בנוחות. בנוסף, ברוב המקרים העובדים מקבלים טיסות על חשבון המעסיק או במחיר מסובסד.
  • סביבת עבודה מהנהרוב העובדים בעגלות, הם חבר'ה צעירים. כך ניתן לעבוד בסביבת עבודה צעירה, מהנה וחווייתית ועל הדרך גם להנות מהשהייה בדרום אפריקה. אם אתם מחפשים סביבת עבודה צעירה, זו העבודה בשבילכם.

עבודה בדרום אפריקה בחינוך

כפי שציינו קודם, בדרום אפריקה יש קהילה יהודית גדולה מאוד. בקהילות היהודיות תוכלו למצוא עבודה רבה בחינוך. אנשים רבים, מחפשים ישראלים יהודים שילמדו את הילדים שלהם עברית, מנהגים יהודיים, את לוח השנה העברי, חגים, ציונות ועוד. אם אתם אוהבים לעבוד עם ילדים, זו יכולה להיות עבודה מושלמת בשבילכם. בדרך כלל עם העבודה תקבלו מגורים בבית המשפחה בה תעבדו. שימו לב שברוב המקרים מדובר במשפחות עשירות מאוד וגם המשכורת משתלמת.

עבודה בדרום אפריקה – הסדרים

לפני המעבר לדרום אפריקה, כדאי לבצע מספר הסדרים חשובים-

  1. בירוקרטיה – מעבר למדינה חדשה מצריך טיפול בענייני בירוקרטיה שונים כמו השגרת אשרת שהייה ועבודה מתאימה. חשוב מאוד לוודא טרם המעבר כי אתם מחזיקים בכל המסמכים הנדרשים ובכל האשרות הנדרשות. יש מגוון חברות שונות המסדירות מראש את תנאי שהותכם במדינות זרות.
  1. מיסוי – כאשר עובדים במדינה זרה, חשוב מאוד להסדיר מראש את עניין המיסוי מול רשות המיסים. לפני המעבר עליכם להוכיח את המעבר לרשות המיסים על ידי הצגה של מסמכים מתאימים ובצורה זו תוכלו לשלם את המיסים בדרום אפריקה ולא בארץ.
  1. מגורים וסידורים שונים – לא כל העבודות בדרום אפריקה מציעות לעובדים שלהם הסדר מגורים. לכן, במקרה כזה יהיה עליכם לעשות זאת בעצמכם. ההמלצה שלנו היא לנסות למצוא מקום מגורים עוד לפני המעבר. כך ברגע המעבר תדעו לאן אתם באים ולא תהיו באי וודאות. מציאת מקום מגורים בחו"ל היא לא משימה קלה כלל. עליכם לבדוק מראש מה אזורי המגורים העדיפים, האם מה שאתם רואים בתמונות משקף את המציאות, האם המחירים הוגנים ועוד. במידה ואתם לא מצליחים למצוא דירה מהארץ תאלצו לעשות זאת בהגיעכם למדינה, ובזמן החיפוש ללון במלונות ובבתי הארחה. כך אתם יכולים לבזבז סכומי כסף גבוהים מאוד כבר בתחילת המעבר.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>