עבודה בארצות הברית לא עגלות

המרכז לעבודת החלומות שלכם במרחק קליק!

החיים שלכם יכולים להשתנות מקצה לקצה. התקשרו עכשיו

ישראלים רבים טסים אחרי צבא או במהלך חופשות סמסטרים לעבוד בעגלות בארצות הברית. אך האם ניתן למצוא עבודה בארצות הברית לא עגלות? התשובה היא חד משמעית כן. בארצות הברית קיימים ענפים נוספים בהם מחפשים עובדים כל הזמן. מחפשים עבודה בארצות הברית לא עגלות? הגעתם למאמר הנכון. ריכזנו לכם את מגוון העבודות בארצות הברית מלבד עגלות.

עבודה בארצות הברית בהובלות

ענף ההובלות בארצות הברית מושך כל שנה המון ישראלים לעבודה. עבודה בהובלות היא עבודה פיזית המצריכה רישיון נהיגה ויכולת של סחיבת משקלים כבדים.

ברוב המקרים, המעסיק דואג למגורים עבור צוות העובדים שלו. כך תוכלו לחסוך את כאב הראש על חיפוש דירה. למצוא דירה בחו"ל זה לא דבר קל בכלל. אם אתם מחפשים מהארץ קשה להבין מה האזור המועדף למגורים, האם המחירים טובים, האם התמונות משקפות את המציאות. אם תחליטו לחפש דירה אחרי המעבר, תאלצו לבזבז את רוב המשכורת ההתחלתית שלכם על מלונות ובתי הארחה, עד שתצליחו למצוא דירה. כך תוכלו לחסוך את הכאב ראש הכרוך בחיפוש דירה ובנוסף להנות מדירה על חשבון המעסיק או במחיר מסובסד. כמו כן, על ידי קבלת דירה לצוות העובדים, תוכלו להנות מאווירה כיפית בדירה עם החבר'ה שעובדים איתכם.

יש שתי אפשרויות לעבודה בהובלות.

  1. עבודה יומית העבודה בהובלות נמשכת בדרך כלל כשמונה שעות ביום מהבוקר עד אחר הצהריים. המשכורת בנויה משכר בסיס ושעות נוספות, במידה שהיו כאלה.
  2. עבודה המשכית – העובדים מתחייבים על מספר שבועות בהם עובדים של חברת ההובלות. בדרך כלל הדבר אומר שיהיה עליכם להוביל ציוד על פני מרחקים גדולים, שכן ארצות הברית גדולה מאוד. כך יהיה עליכם לבצע הובלה שאורכת זמן רב וללון בצידי דרכים.

מה העבודות שמוצעות עבור הישראלים בארצות הברית שאינן בעגלות

עבודה בארצות הברית באבטחה

ברחבי העולם ובארצות הברית בפרט, מחפשים ישראלים צעירים רבים, יוצאי יחידות קרביות לעבוד באבטחה ברחבי המדינה. בארצות הברית, יש קהילות יהודיות גדולות שסופגות בשנים האחרונות גלי טרור ואלימות רבים. בעקבות כך, הביקוש לצעירים ישראליים גבר אפילו יותר.

עבודה באבטחה היא עבודה בה יהיה עליכם לאבטח מקומות שונים כמו במוסדות שונים של הקהילה היהודית, אתרי בנייה, אצל אנשים בכירים, אבטחת אישים, אבטחה בשגרירויות ועוד.

בעבודה זו העובדים נהנים ממשכורות גבוהות ותנאים מצוינים, כאשר העובדים נהנים ממגורים במחירים נוחים או על חשבון המעסיק. זו עבודה במשמרות כך שתוכלו לנהל את הזמן שלכם לפי הצרכים והרצונות שלכם. כמו כן, לא צריך אנגלית ברמה גבוהה.

עבודה בארצות הברית בקהילות היהודיות

בארצות הברית יש קהילות יהודיות גדולות מאוד המחפשות יהודים, בדגש על ישראלים לעבוד עם הילדים שלהן. עבודה בקהילותלעבוד בארה"ב בקהילות היהודיות לא בעגלות היהודיות היא מגוונת ויכולה לכלול מגוון אפשרויות-

  1. טיפול- עבודה כמטפלת (נאני/ או-פר). בקהילות היהודיות מחפשים מטפלות ישראליות לטיפול בילדים. בדרך כלל העבודה נעשית בשעות אחר הצהריים, כאשר הילדים חוזרים מבית הספר ועד שהם הולכים לישון. כך יהיו לך בקרים ולילות פנויים שתוכלי לנצל אותם כפי שתבחרי. מי שתעבוד כמטפלת, תתגורר בבית המשפחה.
  2. חינוך- בקהילות היהודיות ברחבי ארצות הברית, מחפשים ישראלים יהודים לחינוך הילדים. כך תלמדו את הילדים עברית, מנהגים יהודיים, את לוח השנה העברי, חגים, ציונות ועוד. אם אתם אוהבים לעבוד עם ילדים, זו יכולה להיות עבודה מושלמת בשבילכם. עבודה בחינוך לא מצריכה הכשרה מיוחדת, אלא עצם היותכם ישראלים יהודים ואוהבים ילדים. מדובר בשכר חודשי שמספיק למחייה במדינה וליותר מזה. בדרך כלל העבודה מתקיימת לאורך שנה שלמה, בשעות נוחות. לקראת אירועים מיוחדים וימים חשובים, בדרך כלל יהיו שעות עבודה רבות יותר.
  3. עבודה במוסדות בתי כנסת, מועדונים, תנועות נוער ועוד מוסדות יהודיים מחפשים ישראלים צעירים לעבוד עם חברי הקהילה. עבודה במוסדות מספקת לעובדים בה מגורים ומשכורות גבוהות. גם במוסדות השונים תוכלו לעבוד בחינוך הילדים של הקהילה היהודית.

עבודה בארצות הברית במנעולנות

קיימות בארצות הברית, חברות ישראליות רבות המעניקות שירותים בתחום המנעולנות. עבודה זו מצריכה מיומנות שניתן  לרכוש בהכשרה קלה שניתנת על ידי המעסיק. יש לקחת בחשבון, כי מי שבוחר לקבל את ההכשרה על ידי המעסיק כנראה יצטרך לשלם על כך. לכן, בדרך כלל תהיה עדיפות למי שכבר מכיר את התחום.

עבודה במנעולנות מאפשרת לעובדים להרוויח משכורות גבוהות. עבודה זו בדרך כלל תהיה עבודה בשעות קבועות או במשמרות. בדרך כלל יהיה על העובדים לענות לקריאות דחופות באופן מידי.

עבודה בארצות הברית במכירות מדלת לדלת

למי שלא רוצה לעבוד בעגלות, אך לא אכפת לו לעבוד במכירות יש את האפשרות למכור מוצרים מדלת לדלת. לעומת עגלות, במכירות מדלת לדלת אתם מטיילים הרבה ברחבי המדינה ואין לכם בוס שדורש מכם להגיע להספקים חודשיים.

במכירות מדלת לדלת תמכרו מגוון מוצרים שונים כמו יצירות אומנות לדוגמא. המשכורת במכירות מדלת לדלת מתבססת על שכר בסיס בתוספת עמלות מכירה. כך ככל שתמכרו יותר תרוויחו יותר. גם בעבודה זו, ברוב המקרים המגורים יהיו על חשבון המעסיק או במחירים סמליים.

אז מה היה לנו בכתבה:

המרכז לעבודת החלומות בחו"ל
המרכז לעבודת החלומות בחו"ל

ברוכים הבאים למרכז לעבודת החלומות בחו"ל!
כאן מוצאים לכם את עבודת החלומות מעבר לים.

חברתנו היא סוכנות רבת שנים אשר מפעילה קשרים רציפים עם מאות מעסיקים ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים עבודה בחו"ל, אתם צריכים את הידע הניסיון שלנו על מנת לא לבזבז זמן על מעסיקים שאינם שווים את זמנכם!
הצוות שלנו הוא מהטובים ביותר שניתן להציע העובדים שלנו נבחרים בקפידה כדי שאליכם יגיעו אנשי מקצוע איכותים וחייכנים!!

מעסיקים/מפרסמים – רוצים לפרסם באתר?

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>