שם
טלפון
הודעה

אהבה ועבודה בסן דייגו

אני נזכרת בעצמי שנה לפני שהגעתי לעבודה בארה"ב ואני פשוט לא מזהה את עצמי. העבודה בסן דייגו התגלגלה בצורה כל כך הזויה שלפעמים בא לי לעקוץ את עצמי כדי להתעורר מהחלום הזה שהתחיל כעבודה בארה"ב וסטה לכיוון שונה לגמרי. שמעתי כל כך הרבה סיפורים על העבודה בארה"ב ובחו"ל בכלל אך מעולם לא תיארתי לעצמי שהחיים שלי יהפכו לסיפור סינדרלה מודרני שכזה.

לקראת השחרור כבר החלתי לגבש לעצמי דעה שאני אטוס לתקופת לעבוד בחו"ל, מרוב שהייתי כל כך להוטה להגיע לעבודה בארה"ב, נפלתי על איזה אידיוט אחד שהצליח לפתות אותי עם כרטיסי טיסה ודירת פאר עם בריכה. הוא לא הכין אותי לעבודה עצמה, לכמה שהיא קשה כל כך וחרטט אותי שזו עבודה קלילה. תבינו שאני, לפני שנה, הייתי ילדה, למרות שהייתי כבר בת 20, עדיין הייתי תמימה מאוד וחסרת בטחון, בלי ניסיון קודם בעבודה קשה במיוחד. הגעתי לסן דייגו ושם התחיל הסיוט, המכירות לא הרקיעו, קהל האנשים שהיינו מנסים למכור להם היה ממש מצומצם, מזלי שהתחברתי לעיר עצמה ואיכשהו משכתי את העבודה במשך כמה חודשים בזמן שאני מבזבזת את הכסף הזעום שהיה לי קודם ומחזירה למעסיק שלי את כרטיס הטיסה, עד שנשברתי והחלטתי שאני ב עבודה בארה"ב סיימתי.

בתמימותי חשבתי שלאחר העבודה בארה"ב אני אטוס להודו עם הכסף שאני אחסוך, מהר מאוד הבנתי שזה לא יקרה ושאם אני לא אעשה עם זה משהו, לא רק שאני לא אטוס, אני גם אצטרך לסגור חובות כאלה ואחרים.
יום אחד, כשאני מטיילת לי ביום חופש שלי, קלטתי שאני נמצאת ברובע היהודי בעיר, ראיתי מסעדה של יהודים שמחפשים מלצרית במעין עברית מעורפלת, חשבתי לעצמי שאולי זה סימן והם יכולים להעסיק אותי לכמה שבועות הקרובים, אבל רצה המזל ומישהו נתקל בי וכל השייק שלו נשפך עלי, אז החלטתי שאני אדחה את זה. באותו השבוע יצאנו לפאב המועדף השני שלנו.. ואז ראיתי אותו, הוא נראה לי כמו אל יווני, ובאורך פלא כל מה שעבר עלי בזמן העבודה בארה"ב נעלם כאילו לא היה, וזה היה שבוע קשה מכל בחינה אפשרית, ראיתי שהמבטים שלנו הצטלבו לא פעם ולא פעמיים במשך כל הערב וחברה שלי שהגיעה איתה לעבודה בארה"ב כל הזמן דחפה לי מרפקים כשהוא הסתכל. בסוף הערב, ניגשתי לשירותים, כשיצאתי הוא נשען על הקיר כשהוא מסתכל עלי, הוא אמר משהו ולא בדיוק הבנתי אותו, הוא שאל אותי כמה שאלות ומצאתי את עצמי שוקעת איתו בשיחה אל תוך הלילה והיום שחיכה לי למחרת התנדף ממוחי. בסוף הוא הקפיץ אותי לדירה ושאל אותי אם אני מחפשת עבודה, אמרתי לו שכן אז הוא נתן לי כתובת ואמר שאני אגיע לשם במשך השבוע הקרוב.

ביום חופש שלי מה עבודה בחו"ל , כשאני כולי נרגשת מהמחשבה לראות אותו, עצרתי מונית וביקשתי ממנה להגיע לרחוב שהיה רשום לי על המפית מהפאב( שאני שומרת אותה עד עכשיו בתוך קופסת "תקופת העבודה בארה"ב"), כשהגענו הייתי בהלם, זו היה בעצם אותה המסעדה שראיתי שבוע קודם לכן, ואז נחה עלי תחושת נחת שהבחור האגדי שלי הוא גם יהודי. כשדיברנו הוא אמר לי שזה העסק של אחיו, הוא קיבל אותי לעבודה. הפעם הייתי בעבודה בארה"ב טיפה אחרת, כשהוא שמע את הסיפור על הבוס המרושע שלי ורודף הבצע הוא ישר הציע לי מקום אצלו בדירה, עוד באותו היום עברתי אליו מבלי שהבוס מהעבודה בארה"ב של העגלות ידע. אחיו ממש אהב אותי ואנחנו לבינתיים התחברנו עד מאוד. אחרי כחודשיים בזמן שהותי בעבודה החדשה שלי הוא הציע לי להינשא לו, הייתי בהלם. אבל ידעתי שכמוני גם הוא התאהב בי ממבט ראשון, אז לא חששתי. התחתנו כמה חודשים לאחר מכן אחרי שביקרנו את משפחתי בארץ וכעת אנחנו חיים באושר אינסופי וסוף סוף אני מגשימה את העבודה בארה"ב שלי, רק בצורה נורמלית לצד הגבר של חיי.